2 צפייה בגלריה
סיימון קלארק
סיימון קלארק
סיימון קלארק
(צילום: נועה ארנון)
ישראל פרמייר טק השלימה היום (רביעי) את הסגל לעונה הקרובה עם החתמת הרוכב האוסטרלי סימון קלארק, רוכב מגוון שהיה שותף לניצחונות בשלושת המרוצים הגדולים בעולם. הרוכב בן ה-35 הנמנה בין המטפסים הטובים בעולם, ובעל יכולת סיום מעולה (ספרינט), מועמד לאחד שיכול להביא ניצחונות בעצמו, או לחלופין לסייע לרוכבי קבוצתו לנצח.
הרכש החדש, מהווה חיזוק נוסף בשורה של החתמות משמעותית לקראת העונה הקרובה, ביניהם רוכבים מעוטרים בדמות הספרינטר האיטלקי ג׳יאקומו ניזולו, הרוכב הדני ג׳ייקוב פוגלסאנג, וכישרון העל הצעיר, הספרינטר קורבין סטרונג. על סגל הקבוצה נמנה גם מנצח הטור דה פראנס, כריס פרום.
“מזה זמן רב שהוא היה על הכוונת שלנו, וכשהגיע ההזדמנות, לא נתנו לה לחמוק”, אמר מנהל הקבוצה, צ׳ל קרלסטרום, על ההחתמה המשלימה את הסגל. האוסטרלי, שניצח שני שלבים בוולטה הספרדי (האחרון ב 2018), מצא את עצמו ללא קבוצה לאחר ההתרסקות הפיננסית של קבוצתו “צ׳ובקה”, אשר נאלצה להתפרק ולשחרר את רוכביה.
2 צפייה בגלריה
כריס פרום וקבוצת סטארט אפ ניישן
כריס פרום וקבוצת סטארט אפ ניישן
כריס פרום וקבוצת סטארט אפ ניישן
(אורן בן חקון)
הרוכב הוותיק, שכבר היה משוכנע שיישאר ללא קבוצה בדרג המקצועני הבכיר לאחר עשר שנים מוצלחות - לא הסתיר את התרגשותו: “מה שעברתי היה סוג של חוויה מלמדת. הבנתי שאני צריך לנצל כל הזדמנות כאילו זאת ההזדמנות האחרונה שלי. יש לי עכשיו מוטיבציה מיוחדת להצליח, ואעשה כל מה שיבקשו ממני”.
הקבוצה תציג מחר את הסגל המלא שלה לעונה הקרובה ואת המטרות שהציבה לעצמה ולישראלים הבכירים שלה, במסיבת עיתונאים מיוחדת שתקיים במחנה האימונים שלה ליד ג’ירונה שבספרד.