2 צפייה בגלריה
אנטוניו רודיגר חוגג עם רומלו לוקאקו
אנטוניו רודיגר חוגג עם רומלו לוקאקו
אנטוניו רודיגר חוגג עם רומלו לוקאקו
(רויטרס)
צ’לסי השלימה הערב (רביעי) ניצחון כפול על טוטנהאם בדרבי הלונדוני, כאשר הפעם גברה עליה 0:1 והעפילה על חשבונה לגמר גביע הליגה. אחרי ה-0:2 בסטמפורד ברידרג’, החבורה של תומאס טוכל תסכלה את זו של אנטוניו קונטה פעם נוספת בדרך למפגש מול ארסנל או ליברפול. בנוסף, ווסטהאם גברה 0:2 על נוריץ’ במסגרת הפרמייר ליג.

טוטנהאם – צ’לסי 1:0

המשחק התאפיין בלא מעט עימותים בין שתי הקבוצות, אבל עוד לפני כן בישל מייסון מאונט לאנטוניו רודיגר את השער המכריע, כשהבלם הגרמני נגח פנימה אחרי כדור קרן מדויק בדקה ה-18. אגב, בצל הסאגה סביב עתידו המעורפל בלונדון, הדיווחים האחרונים מצביעים על כך שיישב עם הנהלת הבלוז ואולי יישאר בסופו של דבר.
2 צפייה בגלריה
שחקני צ'לסי חוגגים עם רודיגר
שחקני צ'לסי חוגגים עם רודיגר
שחקני צ'לסי חוגגים עם רודיגר
(רויטרס)
בדקה ה-54, קפה אריסבלאגה ביצע הכשלה גבולית ברחבה והשופט כבר הצביע על הנקודה הלבנה, אבל ה-VAR התערב ובסופו של דבר התרנגולים, שהפסידו 2:0 במשחק הראשון, נותרו מתוסכלים ועפו. מפגש חצי הגמר הראשון בין ליברפול לארסנל נדחה בגלל הקורונה, כשמחר ב-21:45 ייערך המשחק הראשון בין הקבוצות והגומלין יתקיים בחמישי הבא.

ווסטהאם – נוריץ’ 0:2

במסגרת הפרמייר ליג, הפטישים השלימו ניצחון שלישי ברציפות (רביעי בכל המסגרות), הפעם על הצרעות מהמקום האחרון בטבלה. ג’ארוד בואן הבקיע את שני השערים לזכות הקבוצה של דייויד מויס, כשכבש את הראשון בדקה ה-42 והשלים צמד בדקה ה-83 בדרך להבטחת הנקודות. הלונדונים במקום הרביעי כרגע עם 37 נקודות, אך לארסנל, טוטנהאם ומנצ’סטר יונייטד פחות משחקים.