2 צפייה בגלריה
שערי העיתונים בספרד
שערי העיתונים בספרד
שערי העיתונים בספרד
(צילום מסך)
ריאל מדריד רשמה אמש (רביעי) ניצחון 2:3 מתוק מאין כמותו על ברצלונה בהארכה במסגרת חצי גמר הסופרקופה, כאשר היא תחכה למנצחת בין אתלטיקו מדריד לבילבאו. הבלאנקוס השלימו ניצחון חמישי ברציפות על היריבה המרה ונהנו מגול ניצחון של פדריקו ואלוורדה המחליף.
כוכב העבר של ריאל, פרדראג מיאטוביץ’, אמר על המשחק: “כל קבוצה הייתה יכולה לנצח. לריאל היה קצת יותר ניסיון, ברצלונה הייתה טובה מאוד במחצית השנייה והופתעתי, לא חשבתי שהיא תחזיק מעמד בקצב עד הסוף”. תומאס רונסרו מעיתון ‘אס’ הוסיף: “ריאל ניצחה את בארסה הכי טובה העונה וזה אומר הרבה. אני מצטער בשביל בארסה ולאפורטה, למרות שהוא אמר שהם חוזרים, הם פשוט חזרו כדי להפסיד לריאל”. עוד נכתב בספרד: “משחק ענק והקבוצה הטובה יותר ניצחה”.
בסיום, מאמן הבלאנקוס, קרלו אנצ’לוטי, התייחס לאמירה של צ’אבי לפיה בארסה שלטה במשחק: “צ’אבי אמר שבארסה שלטה? זה לא נכון, היה משחק שווה כוחות והגיע לנו לנצח אותו. אנחנו מתקיפים בצורה נהדרת, במיוחד בשליש האחרון של המגרש, אבל את משחק ההגנה צריך לשפר. יש לנו חסרונות אבל אנחנו מחפים עליהם עם הרבה אופי”.
2 צפייה בגלריה
פדריקו ואלוורדה
פדריקו ואלוורדה
פדריקו ואלוורדה
(רויטרס)
ואלוורדה הוסיף: “עשינו עבודה טובה, אני שמח מההזדמנות שהמאמן נתן לי במשחק כזה. הם לא הפסיקו להיות ברצלונה, למרות שהתוצאות לטובתנו במשחקים האחרונים. לדעתי היינו צריכים לכבוש יותר, היינו יכולים להכריע את זה קודם. המסע לכאן היה קשה, אבל התרגלנו”.
עוד סיפר: “אני חושב שוויניסיוס ג’וניור מסר בכלל לקארים בנזמה, אבל הגעתי קודם ואני שמח ששמתי את זה בפנים. אנחנו שחקנים מקצוענים ואני מברך את הקבוצה שלי על המסירות שלהם. נתקן את הטעויות שלנו כקבוצה. אני שמח על הניצחון ועל השער, ברצלונה הראתה שהיא עדיין רוצה לנצח ויצרה מצבים”.