4 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו חווה את אחת העונות המאתגרות בקריירה שלו. בסך הכל מבחינת מספרים, הפנומן הפורטוגלי עושה את שלו עם שערים קריטיים עבור מנצ’סטר יונייטד בעונת החזרה שלו לאולד טראפורד, אך לאחרונה CR7 מגלה יכולת חלשה כמו כל הקבוצה ולא מצליח לסחוף אותה לדרך חדשה. בראיון הלילה (בין רביעי לחמישי) באנגליה, הכוכב התייחס לסיטואציה הקשה בפניה ניצבים השדים האדומים וירה לכל הכיוונים.
“אני לא רוצה להיות במועדון כדי להילחם על מקומות 6 ו-7. אני כאן כדי לנסות לנצח, להתחרות. אני חושב שאנחנו מתחרים אבל אנחנו עדיין לא ברמה הכי טובה שלנו”, אמר רונאלדו שהוסיף: “ידענו שאנחנו לא משחקים את הכדורגל הכי טוב שאנחנו יכולים לשחק אבל יש הרבה משחקים בהם ניתן לשפר. בנקודות מסוימות אנחנו טובים יותר עם ראנגניק אבל הוא צריך זמן. הוא שינה המון דברים אבל הוא צריך זמן כדי לשתול את הרעיונות שלו אצל השחקנים, אני מאמין שהוא יעשה עבודה טובה. זה לא קל לשנות את המנטליות של השחקנים והמערכת כמו שזה”.
4 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
עוד הוסיף הפורטוגלי: “חזרתי למנצ'סטר יונייטד כי אני אוהב את המועדון הזה, לא בגלל כסף. אם יש לך קצת כבוד אתה צריך לעשות הרבה יותר וזה מתחיל איתי. זאת שנה חדשה, אני מנסה לשפר דברים רבים ושונים כדי לעזור לקבוצה. כולנו כאן כדי לשפר את הקבוצה אז בואו ננסה”. רונאלדו התייחס לסוגיית המנטליות והסיכויים נצח אם היא לא נכונה: “זה בלתי אפשרי, אני חושב שזאת הנקודה העיקרית. יש לנו דרך ארוכה להשתפר כי מבחינתי הדבר הכי חשוב זה להסתכל על עצמך ולהגיד שאתה יכול לעזור לקבוצה הרבה יותר”.
עוד הוסיף CR7: “אני מסתכל על עצמי ואומר, ‘כריסטיאנו מה אתה יכול לעשות טוב יותר כדי לשפר את הרמה שלך בשביל לעזור לקבוצה?’. זה יכול להיות בספרינט שיעזור לחברים בקבוצה כשהם עייפים, הדברים הקטנים במהלך משחק, לרוץ בשביל חברייך”.
4 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
הפורטוגלי גם ביקר את דור השחקנים החדש: “אני זוכר שכשהייתי בן 18 כמה שחקנים מבוגרים יותר דיברו איתי והבנתי שאני חייב להשתפר, הבנתי שהם יודעים יותר ממני כי הם עברו יותר רגעים קשים. הדור החדש הזה בכלל לא מקבל את זה אם אתה מבקר אותם. יש לי ילדים, אני יודע, הם עושים את ההיפך. אני לא אומר שאלה השחקנים שלנו אלא באופן כללי. אתה צריך למצוא את האיזון הנכון כדי לדבר איתם. אנחנו חייבים לשנות את התמונה, יש לנו הרבה לנצח. אנחנו צריכים להאמין בזה או שזה יהיה סיוט”.
כריסטיאנו המשיך לפרוק בכנות: “בואו נהיה כנים, בחמשת/ששת המשחקים האחרונים אתה חושב שמנצ'סטר (יונייטד) שיחקה טוב? לא, כולם יודעים את זה. אנחנו צריכים להאמין שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר, לשחק כמו שאוהדי מנצ'סטר יונייטד רוצים וכמו שהיה לאורך ההיסטוריה של המועדון. לא נוותר, האנשים היחידים שמוותרים הם אלו שחלשים מנטלית”.
4 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)