3 צפייה בגלריה
אלי אוחנה
אלי אוחנה
אלי אוחנה
(עמרי שטיין)
ימים קשים מאוד עוברים על בית”ר ירושלים. מלבד הבעיות סביב מכירת הקבוצה, ברמה המקצועית היא נראית רע מאוד והיכולת אתמול (רביעי) בגביע המדינה, שהובילה ל-4:0 מהדהד למכבי חיפה בשמינית הגמר, היא למעשה המשך ישיר למשחק הנרפה שהציגו השחקנים בליגה מול מ.ס אשדוד. היו”ר אלי אוחנה נכנס אתמול לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: “אנחנו אחרי שני משחקים רעים מול אשדוד ומול חיפה, חבל מאוד שזה נראה ככה. ביקורות וצעקות עכשיו לא יעזרו. תבינו כולכם, זו סיטואציה שבה כולנו נמצאים, חשוב שתבינו שכולם בתוך התסבוכת הזו, אתם, הצוות המקצועי, ההנהלה, כולנו. האחריות שלכם היא להילחם על הדשא כדי שהקבוצה תישאר בליגה, תירוצים כל אחד יכול למצוא. זה הזמן שלכם להוכיח שאתם מסוגלים, הגלגל מסתובב, מי שיברח מאחריות זה יחזור אליו. זה הזמן שלכם להראות שהמועדון הזה חשוב לכם”.
3 צפייה בגלריה
דוד חוג'ה על הדשא
דוד חוג'ה על הדשא
דוד חוג'ה על הדשא
(עמרי שטיין)
כמו כן, במחצית המשחק, כשהתוצאה עמדה על 3:0 למכבי חיפה, נאמר לשחקנים: “תיזהרו לא להפקיר את ההגנה, שזה לא ייגמר בתבוסה שתכתים את המועדון”. בתוך כך, לצד הניסיונות להתקדם במו”מ מול הרוכש הצרפתי, בבית”ר מתוסכלים ממצב הקבוצה. “אנחנו ברגעים קשים מאוד”, אמרו. עכשיו כולם עם הפנים למשחק מול עירוני קריית שמונה, שהוגדר אתמול בירושלים כך: “משחק על החיים שלנו בליגה”. ירדן שועה שהיה חסר אתמול בסמי עופר, יחזור מהרחקה ויפתח בהרכב מול הצפוניים.
3 צפייה בגלריה
אופיר קריאף
אופיר קריאף
אופיר קריאף
(רדאד ג'בארה)
יוסי מזרחי מנסה להרים את השחקנים. המאמן שעבר הכל בכדורגל מכריח את עצמו לא להיכנס לייאוש, הוא מבין שמוטלת עליו אחריות גדולה. ״”יוסי, עם כל הניסיון שלו, מנסה כל הזמן למצוא פתרונות, אבל הרבה תלוי בגישה של השחקנים, בהבנה שלהם שאם הם לא מתעוררים הם יהיו חתומים על ירידת ליגה של בית״ר ירושלים”, אומרים בבית וגן. בית״ר תנסה למשוך עוד קצת את תוכנית הקיצוצים ושחרור השחקנים מתוך תקווה שיגיעו להבנות על מכירת המועדון. בכל מקרה נראה שאדווין ג׳אסי יתבקש למצוא לעצמו קבוצה אחרת, גם לירן רוטמן עשוי להימכר או לעבור בהשאלה בחלון העברות הנוכחי. בנוסף, יש מחשבה לשחרר עוד זר אחד או שניים.