2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם הקהל
שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם הקהל
שחקני הפועל ירושלים חוגגים עם הקהל
(רפי בן חקון)
"לא ציפינו שזה יהיה ככה", אמרו בהפועל ירושלים לאחר הניצחון 70:95 אמש (רביעי) על פרומיטיי של ננו גינצבורג. השמחה אצל הקבוצה מהבירה הייתה רבה ובצדק, לאחר פתיחת עונה מגומגמת בלשון המעטה ומספר שינויים בסגל השחקנים כמו גם על הקווים, נראה שהפועל ירושלים עלתה על דרך המלך. המשחק מול האוקראינים הוכרע עוד ברבע הראשון, וכעת האדומים לבנים של יותם הלפרין רחוקים ניצחון אחד מהעפלה לשמינית הגמר של המפעל הבכיר של פיב"א.
המחמאות לאחר המשחק היו רבות הודות לתצוגת כדורסל משובחת בשני צידי המגרש, הרבע הראשון התחיל עם תצוגת שלשות מרהיבה של 9/10 שבמידה רבה הייתה גם מכת נוק-אאוט לאוקראינים, בדרך ליתרון 0:1 בסדרת הפליי אין. אדם אריאל שוב היה נהדר בשני צידי המגרש, כאשר במשחקים האחרונים היכולת שלו בצד ההגנתי בולטת יותר ויותר, קייזר גייטס זכה גם כן למחמאות על החילופים ההגנתיים. בנוסף, על כל אלו גם ג'יילן אדאמס ורטין אובהסואן דאגו לעשות את שלהם.
2 צפייה בגלריה
ג'יילן אדאמס
ג'יילן אדאמס
ג'יילן אדאמס
(רפי בן חקון)
אדם אריאל אמר לאחר המשחק: "התחלנו את המשחק עם אנרגיות גבוהות ואינטנסיביות, וכשמשחקים עם אנרגיות גבוהות הזריקות נכנסות וזה קרה היום וזה נתן לנו ביטחון, אבל אנחנו צריכים לזכור שמדובר בסדרה ושזה רק 0:1 ושיש לקבוצה האוקראינית איכויות רבות. אנחנו צריכים להיות מוכנים לשבוע הבא".