1 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
(רויטרס)
סאגת נובאק ג’וקוביץ’ רחוקה מסיום, ונדמה כי אף מחריפה מיום ליום. על פי דיווחים בסרביה, הטניסאי שנמצא בימים לא פשוטים בקריירה, הסתבך גם במולדתו ולא רק באוסטרליה. בעקבות הפרת הבידוד שלו בחודש שעבר, כפי שהוא עצמו הודה, כאשר חשף כי התראיין לרשת ‘לאקיפ’ הצרפתית אחרי שקיבל תוצאה חיובית לקורונה – הוא צפוי לספק קנס כספי. העונש המירבי לעבירה זו הוא מאסר של עד שלוש שנים.
כל זאת כשבמקביל ג’וקוביץ’ ומשפחתו מנהלים את המאבק העיקש מול הרשויות באוסטרליה לאור הפטור הרפואי שיצר את המחלוקת הגדולה ונושא הוויזה שברשותו. הטניסאי המדורג 1 בעולם אמנם נערץ במולדתו, אך ראש ממשלת סרביה, אנה ברנאביץ’, לא אהבה את הסיפור שחשף: “כשאתה חיובי עליך להיות בבידוד, הוא הפר את החוקים”. במקביל, נטען כי גם ספרד חוקרת את הנושא. כזכור, נולה טען שלא עזב את סרביה בשבועיים שלפני הגעתו לאוסטרליה, אולם טס לספרד לבית שברשותו, ושם מבררים את הנושא.
בינתיים, הגרלת אליפות אוסטרליה הפתוחה נפתחה וגם ג’וקוביץ’ נכלל בה. ההגרלה למעשה נדחתה למשך כשעה אך בסופו של דבר הטניסאי, שהוא המועמד המוביל לזכייה אם אכן יתחרה בסופו של דבר, נכלל ברשימה ואף יתמודד נגד מיומיר קצמנוביץ’ סרבי בסיבוב הראשון. הטורניר יחל ב-17 בינואר וכמובן, טרם ברור האם הג’וקר הסרבי בכלל יוכל לקחת בה חלק.