2 צפייה בגלריה
משה חוגג משוחרר למעצר בית
משה חוגג משוחרר למעצר בית
משה חוגג משוחרר למעצר בית
(איציק בלניצקי)
הבוקר (חמישי) הבעלים של בית”ר ירושלים, משה חוגג, יוצא ממעצר בית לאחר חודש. חוגג הפקיד את כל הכספים הדרושים כדי לעמוד בתנאים שהציב בפניו בית המשפט. החל מהיום חוגג יכול להתנהל כרגיל בכל עניין, מלבד אלו הקשורים בחברות אותן חוקרת המשטרה וזה אומר שהוא יוכל להתעסק בכל הקשור לבית”ר ירושלים.
במסגרת החקירה המתנהלת מולו, הוקפאו כל נכסיו של חוגג. זה כולל את כל הכספים שלו, הבתים שבבעלותו, המכוניות, ולמעשה כל הרכוש שיש לו. דבר שהוביל לדין ודברים בינו לבין המשטרה מאחר וחוגג ביקש שיאפשרו לו להתנהל עם כספים שיש ברשותו בעניין בית"ר ירושלים. המשטרה סירבה בכל תוקף לאפשר לו להתנהל בכספים אך ורק לצורך בית"ר. כל ניסיון של חוגג לקבל הקלות בנושא נתקל בסירוב, כשהמשטרה לא מוכנה להתפשר בנושא.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג משוחרר למעצר בית
משה חוגג משוחרר למעצר בית
משה חוגג משוחרר למעצר בית
(איציק בלניצקי)
למעשה, בערבויות שיש לחוגג בבקרה התקציבית, כל מה שהוא לא כסף ממשי בדרגה ראשונה, הבקרה התקציבית לא יכולה לממש. למשל, אם יש לו צ'קים אישיים כערבות אישית, הבקרה לא יכולה לפעול בעניין זה לאחר כניסת המשטרה לתמונה.
בעניין הזה אומרים מקורביו של חוגג כי הוא לא מעוניין שבית”ר תתרסק ולכן רצה חופש פעולה בנושאים כספיים בכל הקשור למועדון, אך הדבר לא מתאפשר בשל התנגדות המשטרה. עכשיו כולם מחכים להתקדמות במו״מ מול הרוכש הצרפתי שהחל בבדיקת הנאותות והספרים של בית״ר. הוא כרגע היחיד שמייצר אופטימיות בקרב אנשי המועדון.
בכל מקרה, היום מתכננים האוהדים להגיע לביתו של חוגג בשעה 20:30 ולהפגין על מצבה של הקבוצה כשהם דורשים שחוגג ישחרר מיידית את המועדון מידיו. אגב, לפי גורמים בבית"ר ירושלים, חוגג לא מתגורר כרגע בבית הזה.