2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל חיפה במחווה לרובי שפירא זל
אוהדי הפועל חיפה במחווה לרובי שפירא זל
אוהדי הפועל חיפה במחווה לרובי שפירא זל
(עמית מצפה)
ביום רביעי הקרוב (19.1) יתקיים בחיפה טקס להנחת אבן פינה לרחוב שייקרא על שמו של רובי שפירא ז”ל - איש עסקים ישראלי, נשיא ובעליה המיתולוגי של קבוצת הכדורגל הפועל חיפה בין השנים 1993 – 2001.
תרומתו של שפירא, יליד חיפה, הייתה רבה ומשמעותית, וכללה בין היתר תרומות עתק למחלקות רפואיות בבתי החולים ופעילות בארגונים פילנתרופיים רבים בעיר. הטקס יתקיים ביום רביעי בבוקר בסמוך לאצטדיון העירוני סמי עופר ובמהלכו יישאו דברים נציגי משפחת שפירא וראש עיריית חיפה – עינת קליש רותם.
2 צפייה בגלריה
טקס לזכרו של רובי שפירא ז"ל  (מערכת ONE)
טקס לזכרו של רובי שפירא ז"ל  (מערכת ONE)
טקס לזכרו של רובי שפירא ז"ל (מערכת ONE)
(עיריית חיה)
בהמשך הטקס תוענק לבני המשפחה תעודת הוקרה ויוסר לוט משלט הרחוב שיישא מעתה את שמו של שפירא. מחווה זו, לקריאת רחוב על שמו של שפירא, מצטרפת למחווה נוספת שיזמה עיריית חיפה לכבודו, לאחר שלפני כשנה הציגה את דיוקנו המאויר על גבי שלטי לד ענקיים באצטדיונה העירוני של העיר, סמי עופר.
בנוסף לכך, כפי שפורסם ב-ONE, נציג הפועל חיפה יגיע לכבד את זכרו של רובי שפירא ז"ל בטקס אגב, יואב כץ השתתף בעבר בטקס קריאת כיכר על שמו של שפירא, שהתקיים לפני מספר שנים.
ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, אמרה: "תרומתו של רובי לעיר חיפה ולחברה הייתה רבה ומשמעותית. קריאת הרחוב על שמו הינה המעט שיכולנו להעניק לאדם שהיה נדבן ופילנתרופ ושפועלו הרב ייזכר לשנים רבות".