3 צפייה בגלריה
מקסים פלקושצ'נקו בטירוף
מקסים פלקושצ'נקו בטירוף
מקסים פלקושצ'נקו בטירוף
(שחר גרוס)
עם רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בליגה, הפועל חדרה שחררה הרבה מאוד לחץ הערב (חמישי), כשהביסה 0:3 את בני סכנין בדרך לרבע גמר גביע המדינה. החבורה של מנחם קורצקי השאירה את הבעיות מהליגה בצד ותתכונן למפגש כפול נגד מכבי חיפה בשלב הבא.
כובש השער השני, מקסים פלקושצ׳נקו, אמר: ״כולם אמרו לי לבעוט במהלך המשחק, בגול הקשבתי לעצמי. במחצית קיללתי את עצמי שלא בעטתי בהזדמנות שהייתה לי, אבל אני שמח שעשיתי את זה ושזה נכנס. מקווה שזה יקרה גם במשחקים הבאים״.
3 צפייה בגלריה
מקסים פלקושצ'נקו בטירוף
מקסים פלקושצ'נקו בטירוף
מקסים פלקושצ'נקו בטירוף
(שחר גרוס)
הקשר התייחס לביקורות שספג העונה: ״גם בבית וגם בצוות המקצועי של הקבוצה העניקו לי ביטחון ורוצים שאצליח. זו הייתה שאלה של זמן כי אני מאמין בעצמי. מקווה שזה ימשיך. המשחק לא היה קל, סכנין החזיקה בכדור והגיעה למצבים, עשינו עבודה טובה במאה אחוז, גם הצעירים וגם הוותיקים לכולם מגיע ציון 10. מקווה שככה זה ייראה בהמשך״.
על המפגש הכפול נגד קבוצת האם שלו, מכבי חיפה, בשלב הבא: ״לא בא לנקום. סיימתי את דרכי בחיפה בצורה יפה. רוצים לעלות שלב לא משנה מי היריבה ואיפה״.
מאמן הקבוצה, מנחם קורצקי, התייחס לאחר המשחק תחילה לאסון הבוקר: ״עברנו יום קשוח, שני הקצינים שנהרגו בתאונה שירתו עם הבת שלי. זה לא קל ואני משתתף בצערם של המשפחות. יום עצוב. מאחל שלא יקרה יותר״.
3 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(שחר גרוס)
במעבר חד, התייחס המאמן למשחק עצמו: ״השחקנים שלי היו משוחררים והמטרה שלי היא להביא אותם כאלה, בליגה יש לחץ. ברגע שנעשה את השינוי המנטלי נראה הרבה יותר הצגות ושערים. היה משחק מצוין מבחינתנו. זה רק משחק אחד, צריך לראות את ההמשך. אנחנו רוצים לברוח מהתחתית. הכל צפוף וקרוב. כשיחזרו הפצועים המלחמה על ההרכב תהיה באותה רמה. כבר עוד יומיים נראה מה הלאה״.
על הרכש החדש והמשך החלון אמר קורצקי: ״סטיבן אלפרד היה מעולה, אנחנו מקווים שיעזור לנו. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים בשביל לחזק את הסגל. רוצים להתחזק במקומות שבהם צריך להתחזק, נעשה את זה חכם".
על השלב הבא מול מכבי חיפה אמר: ״אנחנו יודעים שההגרלה קשה, ייחלנו למועדון לעלות שלב גם כלכלית. אני הייתי צריך את הניצחון, גם השחקנים, כדי לעזור למועדון״.