2 צפייה בגלריה
ליאו מסי ואנטונלה
ליאו מסי ואנטונלה
ליאו מסי ואנטונלה
(רויטרס)
ליאו מסי אמנם זכה לאחרונה בכדור הזהב השביעי שלו, אבל מאז שהצטרף לפאריס סן ז’רמן הוא רחוק מאוד מהיכולת שהזכיר בברצלונה בעונה שעברה. הכוכב שהחלים לאחרונה מקורונה פספס לא מעט משחקים, וב’אל נאסיונל’ מדווחים שאשתו, אנטונלה, רוצה שהמשפחה תחזור לבירת קטלוניה.
הבעיות של הפרעוש בעיר האורות אינן רק מקצועיות, כאשר בספרד מפרסמים שמשפחתו לא שמחה בצרפת, הילדים מתקשים להתרגל לחיים בפאריס ואנטונלה מתוסכלת ממזג האוויר והשפה. אשתו של מסי מעוניינת לחזור לברצלונה כדי שהילדים יחזרו לחבריהם הקודמים ועושה כל שביכולתה כדי לשכנע את הכוכב לחזור.
2 צפייה בגלריה
ליאו מסי ואנטונלה ביציע
ליאו מסי ואנטונלה ביציע
ליאו מסי ואנטונלה ביציע
(רויטרס)
עוד דווח כי הארגנטינאי מקבל הודעות על בסיס קבוע משחקנים בכירים בחדר ההלבשה של בארסה וגם מצ’אבי, שלא היה בקבוצה כשהפרעוש עזב. המאמן החדש רוצה את מי ששיתף איתו פעולה שוב בסגל על מנת לעזור לצעירים, כשגם דני אלבס, חברו הטוב, לוחץ עליו. יחד עם זאת, מעבר לנושא הכסף, קיימת בעיה – חורחה מסי, סוכנו של ליאו, מסרב לנהל שוב מגעים עם ז’ואן לאפורטה, ולפיכך בין אם הכוכב רוצה ובין אם לא – הוא יישאר בפ.ס.ז’.
בנושא אחר, הצרפתים הודיעו שהפרעוש מתקדם היטב עם האימונים ויחזור בשבוע הבא סגל הקבוצה. גם ניימאר ממשיך בהתאוששות מהפציעה שחווה, כאשר במועדון ישנה אופטימיות שישותף מול ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות.