1 צפייה בגלריה
כדורגל נשים
כדורגל נשים
כדורגל נשים
(צילום מושיק אשרי אסא תל אביב)
המחזור ה-13 בליגת העל לנשים התקיים אמש (חמישי) כאשר במוקד – מ.כ רמת השרון רשמה ניצחון גדול על אסא תל אביב, כולל שער יוצא דופן מנקודת הקרן. במשחקים נוספים, הפועל ב”ש גברה על מרמורק במשחק על שש נקודות. בנות עמק חפר ובנות נתניה נפרדו ב-0:0, בעוד המשחק בין הפועל רעננה לקריית גת הופסק במחצית בשל מזג האוויר הסוער.
מ.כ רמת השרון - אסא ת״א 0:3 אחרי הניצחון החשוב בשבוע שעבר על באר שבע, הבנות מרמת השרון המשיכו את הכושר הנפלא שלהן ורשמו משחק רביעי ברציפות ללא הפסד, מה שהרחיק אותן משמעותית מהקו האדום. דייזי אסטפניה כבשה את השער הראשון כבר בדקה ה-6 במשחק. רוני לוי הכפילה את היתרון בדקה ה-59 ואושרת עיני קבעה את תוצאת המשחק עם שער אדיר מנקודת הקרן.
הפועל מרמורק - הפועל ב״ש 2:0 הבנות מבאר שבע רשמו ניצחון חשוב מאוד בקרב על שש נקודות. טרם המשחק בין הקבוצות, הנמצאות כל אחת בחלק אחר של הקו האדום, ההפרש עמד על שתי נקודות בלבד, אך כעת ב”ש ייצרה לעצמה מרחב ביטחון, בעוד מרמורק מסובכת. רובן צ’ריטי ופוסטר שאניס כבשו לזכות הבנות מהדרום.
מכבי בנות עמק חפר - בנות נתניה 0:0 תוצאה מאכזבת מאוד לבנות עמק חפר שמעדו דווקא מול נועלת הטבלה. ניצחון של הבנות מעמק חפר היה מעמיד אותן בשוויון נקודות ביחד עם חדרה וקריית גת המוליכות, אך כאמור הן לא השכילו לנצח. נתניה, שטרם רשמה ניצחון העונה, אספה את הנקודה השנייה שלה בלבד בליגה העונה.
הפועל רעננה נגד מ.ס קרית גת הופסק במחצית בשל מזג האוויר במצב של 0:0