1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
השוד שעבר ערן זהבי בשנה שעברה באיינדהובן עדיין משפיע עליו ועל משפחתו לפי דיווחים בהולנד. למרות שהכוכב ואשתו שי מנסים לשדר עסקים כרגיל בפוסטים באינסטגרם, היו למשפחה מספר בעיות פרטיות והם לא מעוניינים להישאר קרובים לאזור השוד. ב-ED ההולנדי טוענים שהחלוץ הישראלי שמסיים חוזה עלול לעזוב בסיום העונה, לא כי הוא לא אוהב את המועדון, אלא כדי לתת למשפחתו התחלה חדשה.
בהולנד טוענים שהכוכב לא בישר להנהלת פ.ס.וו על רצון לעזוב, אבל שיכול מאוד להיות שהוא באמת לא רוצה להמשיך. בקבוצה מנסים למצוא פתרון לבעיה שלו, כמו למשל לאפשר לו לעבור לבית שקרוב לאיינדהובן (עד עכשיו גר באמסטרדם באישור המועדון כדי להישאר סמוך לקהילה היהודית בבירה). באופן כללי בקבוצה מעדיפים שהשחקנים יגורו באיינדהובן אך היו מוכנים לחרוג בשביל זהבי.
בניגוד לכל הדיווחים ברחבי הולנד לאחרונה, המאמן רוג’ר שמידט נשאל על כך ושלל את האפשרות שהוא יעזוב: “לדעתי זהבי ימשיך בקבוצה בחודשים הקרובים. אני מבין שהמצב הפרטי קשה לו לאור השוד והפריצה. יש לי יחסים טובים איתו והיה לו את הזמן לחשוב אחרי שעבר ההלם של מה שקרה. הוא החליט יחד עם המשפחה שלו שהוא יישאר, היא עומדת מאחוריו. הוא מקצוען אמיתי ולא רוצה לעזוב כרגע”.
בסוף השבוע האחרון, חזר זהבי עם משפחתו להולנד, כאשר הוא עדיין לא כשיר לשחק אבל שב לאימונים בקבוצה של שמידט. זהבי עצמו מרגיש שהוא יכול לסיים את העונה כמו שצריך, אבל הקושי העיקרי שלו הוא ההקרבה שצריכה לבצע משפחתו, שתמכה בו מאוד לאורך הקריירה ובמיוחד בתקופה האחרונה. החלוץ יקבל בקרוב החלטה אחרי שיתייעץ עם משפחתו, כאשר בהולנד טוענים שהוא צפוי להישאר אם הרצון של המשפחה להצלחה הספורטיבית שלו יגבור על אי הנוחות.