2 צפייה בגלריה
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
(עמרי שטיין)
אחרי העפלה לשלב רבע גמר גביע המדינה, בהפועל חיפה, שהוגרלה לשחק מול בני יהודה, רוצים להמשיך במומנטום החיובי ולנצח גם את מכבי פ"ת האחרונה בטבלה היום (שבת, 17:30). הבשורה הטובה מבחינת אלישע לוי היא העובדה שלסגל חוזרים כל השחקנים שהחלימו מקורונה ובכללם, השוער אוהד לויטה, הבלם אנתוני איזיצ’ווקו והחלוץ אלן אוז'בולט.
השבים מהקורונה יפתחו, ולעומת זאת מי שלא חוזר עדיין לסגל הוא הבלם ניסו קפילוטו הפצוע שנעדר בחודש האחרון. קפילוטו עבר בדיקת M.R.I ולפי האבחנה השחקן סובל מדלקת בגיד האכילס ויטופל עם כדורים. קפילוטו יחזור רק בשבוע הבא לאימונים.
2 צפייה בגלריה
ניסו קפילוטו מוסר
ניסו קפילוטו מוסר
ניסו קפילוטו מוסר
(עמרי שטיין)
אלישע לוי התייחס למשחק: "יש בשורות טובות מהכיוון של השחקנים שהיו בבידוד שחוזרים לסגל, מה שנותן לנו יותר אפשרויות מול קבוצה קשה וטובה. ברור שסה"כ הנקודות שלה לא משקף את מקומה טבלה. נעשה הכל כדי לא להסתבך למטה אלא לכיוון הפלייאוף העליון. נצטרך חוסן מנטלי כמו שהיה לנו מול אום אל פחם. אנחנו גם מכוונים להצליח בגביע".
הרכב הפועל חיפה: אוהד לויטה, דור מלול, עלי כיאל, אנתוני, דודי טוויטו, סאקו טורה, לירן סרדל, סער פדידה, חנן ממן, אלון תורג’מן ואלן אוז’בולט.
הרכב מכבי פ”ת: אריק ינקו, דור אלו, אור בלוריאן, מרקוס דיניז, דניאל פלשר, מוחמד הינדי, עמית מאיר, בן רייכרט, ג’יימס אדניי, אור אינברום ולאמק בנדה.