3 צפייה בגלריה
סטפן מלול ושחקני בית"ר
סטפן מלול ושחקני בית"ר
סטפן מלול ושחקני בית"ר
(האתר הרשמי של המועדון וארן בן חקון)
סטפן מלול, שעל מועמדותו כי הוא זה שרוצה לרכוש את בית"ר ירושלים נחשף אמש (חמישי) לראשונה ב-ONE, אמור להפקיד את מיליון הדולר כדמי הרצינות לנאמנות עד ליום שלישי הקרוב.
במסגרת מזכר ההבנות לקניית הקבוצה, נקבע כי למלול יש ארבעה ימי עסקים כדי להעביר את הכסף אשר יישמר אצל הנאמן, עו"ד יצחק יונגר. לאחר העברת הכסף, בבית"ר יפתחו את הספרים לבדיקת נאותות מצד מלול, שאמר לאנשי הקבוצה כי בכוונתו למנות רואה חשבון בתחילת השבוע על מנת שיעשה עבורו את הבדיקה.
הערכה היא כי מבחינה כספית לא צריכה להיות למלול בעיה להעביר מיליון דולר, מה שיעיד שכן האיש רציני באשר לכוונות שלו לרכוש את הקבוצה הירושלמית.
3 צפייה בגלריה
סטפן מלול
סטפן מלול
סטפן מלול
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)
יש לציין כי לא כל הגורמים בבית"ר ירושלים חשבו אתמול שיש לצאת עם הודעה הרשמית לגבי מלול. אותם גורמים סברו כי יש לחכות עד אשר מלול יפקיד את סכום הכסף בנאמנות, כאשר באותו הזמן במקביל גם יבצעו בצורה שקטה בדיקות רקע על מלול. מבחינת אותם גורמים – עד שזה לא נגמר זה לא נגמר.
אך היו גם גורמים אחרים סביב המועדון שחשבו שאכן צריך היה לצאת עם השם של מלול, כי כבר היה ידוע בחוץ שנחתם מזכר ההבנות ולא ראו בכך בעיה. כזכור, ב-ONE חשפנו לראשונה את שמו של מלול, ואז החלה סערת ענק סביב בית"ר ירושלים.
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(רפי בן חקון)
בראיון שפרסמנו אמש עם מלול, שדיבר לראשונה עם התקשורת בישראל, הוא אמר ל-ONE בין היתר: “אין לי בעיה לצרף שחקן ערבי לבית"ר. לה פמיליה? הם רק 300 איש. אני עובד עם ערבים ואין לי דבר נגד יהודים ונגד ערבים. כולם אנשים טובים. אני לא רוצה בלאגן. אני יודע באיזו סיטואציה נמצאת הקבוצה ומקווה שאשלים את הרכישה. המטרה היא להפוך לקבוצת צמרת בעונה הבאה ובעונות שלאחר מכן שבית"ר תהפוך לקבוצה גדולה באירופה". יש לציין כי בעבר מלול התגורר תקופה בישראל.