1 צפייה בגלריה
שחקני מרוקו
שחקני מרוקו
שחקני מרוקו
(רויטרס)
אליפות אפריקה המשיכה הערב (שישי) ובמשחק הראשון של יום המשחקים הרשתות לא זזו. סנגל הפייבוריטית, עם סאדיו מאנה בחלק הקדמי, הגיעה אמנם ליותר מצבים מול גינאה הצנועה, אך סיימה ב-0:0 די מאכזב עבורה. אחרי ה-0:1 על זימבבואה במשחקה הראשון בטורניר, הנבחרת של המאמן אליו סיסה העלתה את מאזנה לארבע נקודות, כשמנגד גינאה גם כן עם מספר נקודות זהה אחרי הניצחון במחזור הראשון של שלב הבתים.

מרוקו – קומורו 0:2

האדומים שניצחו 0:1 את גאנה במשחק הראשון, שמרו כעת על מאזן מושלם עם ניצחון יקר. סלים אמלאח הרשית בדקה ה-16, יוסף אן נסירי, שחקנה של סביליה לא הצליח להכפיל את התוצאה בדקה ה-81 עם החמצת פנדל. אולם הפעם המרוקאים לא שילמו על כך וזקאריה אבוחלאל קבע את תוצאת ההתמודדות בדקה ה-89. המפסידה נותרה במקום האחרון בבית והיא עדיין ללא שער זכות.

מלאווי – זימבבואה 1:2

המנצחת המאושרת שלא הגיעה כפייבוריטית להתמודדות חגגה את ניצחונה הראשון בטורניר. ישמעאל וואדי (39) עוד העניק לזימבבואה יתרון, אך הכוכב של המשחק היה גבאדינו מאנגו, קשרה של אורלנדו, שחגג עם שני שערים בדקות 43 ו-58 בדרך לניצחון החשוב של נבחרתו בבית מספר 2.

גאבון – גאנה 1:1

ללא פייר-אמריק אובמיאנג שנגרע מהסגל בשל בעיות בליבו, גאבון סחטה שוויון דרמטי בזכות שער בדקה ה-88 וכעת היא שתי נקודות מתחת למרוקו המושלמת בבית 3. מנגד, גאנה קיוותה לניצחון הראשון שלה אך במאזנה רק נקודה משני משחקים כאשר שער יתרון מוקדם של אנדרה איו (18) לא הספיק לה. ג'ים אלבינה איזן רגע לפני הסיום.