1 צפייה בגלריה
דניאל האקט
דניאל האקט
דניאל האקט
(איציק בלניצקי)
בין כל הדחיות ביורוליג, מתקיימים היום (שישי) באופן מפתיע אולי גם שני משחקים. בראשון הייתה זו צסק”א מוסקבה, שהצליחה לשמור על ההפרש הלא גבוה מול ליון-וילרבאן עד לסיום עם 83:90. הרוסים שנמצאים בעונה בינונית מאוד עלו למאזן 7:12, הצרפתים רשמו הפסד מספר 10 לעומת שמונה ניצחונות.
דניאל האקט היה האיש של דימטריס איטודיס הפעם, האמריקאי-איטלקי סיים עם 27 נקודות, 5 כדורים חוזרים ו-4 אסיסטים. אלכסיי שבד קלע 17 נקודות ומריוס גריגוניס סיים עם 16 משלו עבור הקבוצה הרוסית. 15 נקודות של אלי אוקובו לא עזרו למפסידה, כשג’יימס גיסט הוותיק סיים עם 14 נקודות ו-8 ריבאונדים. כריס ג’ונס, אקס מכבי, קלע 12.
במשחק השני והמאוחר יותר, שגם חתם את ערב המשחקים הדל ריאל מדריד גברה 74:89 על באסקוניה בקרב על טהרת ספרד. הבלאנקוס עלו למאזן מרשים ביותר של 3:15 והם נותנים פייט רציני ליריבה הגדולה ברצלונה על המקום הראשון. עבור הבאסקים של נבן ספאחיה זו בינתיים עונה די רעה, הם כבר סופרים הפסד מספר 12 מול שבעה ניצחונות, כשהמקום השמיני ממשיך להתרחק מהם.
גרשון יבוסלה, שרק לאחרונה חתם על הארכת חוזהו בריאל מדריד, בלט אצל פבלו לאסו עם 17 נקודות ו-8 כדורים חוזרים. אלברטו אבאלדה הוסיף 15 נקודות. ווייד בולדווין היה נקודת האור אצל המפסידה עם 16 נקודות ו-6 אסיסטים.