1 צפייה בגלריה
שחקני דורטמונד חוגגים עם ארלינג הולאנד
שחקני דורטמונד חוגגים עם ארלינג הולאנד
שחקני דורטמונד חוגגים עם ארלינג הולאנד
(רויטרס)
ארלינג הולאנד לא יורד מהכותרות בהקשר של זהות הקבוצה הבאה שלו ולעיתים נדמה כי הבאזז סביבו חוצה כל גבול, אולם הוא עצמו ממשיך להוכיח בכל משחק מחדש שהוא פשוט מכונה בלתי ניתנת לעצירה. הערב (שישי) הוא התכבד בצמד בדרך לניצחון 1:5 של דורטמונד על פרייבורג הרביעית במשחק הצמרת במסגרת המחזור ה-19 בבונדסליגה.
הפלא מנורבגיה (21) רשם שער 15 ב-13 מחזורים (פספס שישה משחקי ליגה בשל פציעה מוקדם יותר העונה), בנוסף לשישה בישולים, וסייע לחבריו לצמק לפחות באופן זמני את הפער מבאיירן מינכן המוליכה לשלוש נקודות. גם תומא מונייה רשם צמד משלו והשוורצגלבן חגגו לאל קושי באצטדיון הביתי.
מונייה עלה ראשון על הלוח ועשה זאת פעמיים, עם צמד בדקות 14 ו-29. לאחר מכן הגיעה החגיגה של הולאנד שכבש רגע לפני המחצית (45) וגם לקראת הסיום (75). מחמוד דהוד, שבישל להולאנד את השער הרביעי, השלים את החגיגה (86), בעוד קודם לכן ארמדין דמירוביץ' (65) רק צימק את פרייבורג שעלולה לאבד את המקום הרביעי בטבלה.

ניס ממשיכה להפתיע בצרפת, תיקו דרמטי בפרמייר ליג

עוד הערב – ניס, שרושמת עונה אדירה בניגוד לכל הציפיות, רשמה 1:2 על נאנט התשיעית בטבלה והיא כרגע במקום השני, שלוש נקודות מעל מארסיי אך עם שני משחקים יותר ממנה. קספר דולברג תרגם פנדל ליתרון (21), אנדריי ג’ירוטו השווה (45), אך קפרן תוראם אוליאן קבע את תוצאת המשחק (56).
כמו כן, באנגליה קריסטחל פאלאס הייתה בדרך הבטוחה לניצחון אחרי שער מאוחר של קונור גלאגר (70), אולם שער עצמי של יואכים אנדרסן סידר לברייטון 1:1 בבית בדקה ה-87. קודם לכן, השחפים החמיצו פנדל מרגלי פסקל גרוס (38). ברייטון זמנית במקום השמיני, פאלאס 11 בטבלה.