2 צפייה בגלריה
צ'ירו אימובילה חוגג
צ'ירו אימובילה חוגג
צ'ירו אימובילה חוגג
(רויטרס)
המחזור ה-22 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך עם כמה משחקים. לאציו חגגה עם 0:3 על נועלת הטבלה סלרניטנה ונצמדה לחלק העליון של הטבלה. טורינו המשיכה בעונה הנהדרת שלה וגברה 1:2 על סמפדוריה. המשחקים שודרו בערוץ ONE2 למנויי HOT, YES, סלקום TV ופרטנר TV.

סמפדוריה – טורינו 2:1

עונה נפלאה לטורינו ששומרת על יציבות וניצבת במרכז הטבלה בואכה החלק העליון. הקבוצה של איבן יוריץ’ גברה 1:2 על סמפדוריה ובכך, רשמה ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים ובעיקר סיבכה את המארחת בתחתית הטבלה.
פתיחת המשחק לא בישרה על הבאות. אחרי 18 דקות פרנצ’סקו קאפוטו העלה את סמפדוריה ליתרון, אך ההמשך היה כל כולו של טורינו. תשע דקות לאחר מכן ווילפריד סטפן סינגו קבע שוויון עבור האורחת, כשדניס פראט השלים את המהפך עבורה בדקה ה-68 ב’שער רפאים’ עם כדור שנכנס פנימה ויצא דרך חור ברשת.
בזכות הניצחון, השלישי שלה בארבעה משחקים כאמור, טורינו עולה למקום התשיעי כשבמאזנה 31 נקודות והיא רחוקה רק נקודה מהמקום השישי שמוביל לאירופה. מנגד, סמפדוריה כבר צריכה לחשוב על החלק התחתון של הטבלה, כשהיא סופרת שלושה הפסדים רצופים והיא כבר במקום ה-15, ארבע נקודות בלבד מעל הקו האדום.
2 צפייה בגלריה
שחקני טורינו חוגגים
שחקני טורינו חוגגים
שחקני טורינו חוגגים
(רויטרס)

סלרניטנה – לאציו 3:0

אחרי שני משחקים ללא ניצחון וההפסד בסן סירו 2:1 לאינטר, החבורה של מאוריציו סארי שבה למסלול הניצחונות כאשר פגשה את הקבוצה החלשה בליגה ונועלת הטבלה, שעלתה בתחילת העונה ועושה את הדרך הבטוחה חזרה לליגה השנייה.
המשחק נפתח עם צמד בזק של צ’ירו אימובילה שכבש בדקה השביעית והכפיל בדקה העשירית. במחצית השנייה מנואל לצארי המחליף כבש את השלישי בבעיטה חדה מתוך הרחבה וקבע את תוצאת הסיום – 0:3 לנשרים מהבירה.
לאציו צברה שלוש נקודות חשובות במאבק על מקום באירופה בעונה הבאה ועלתה, לפחות זמנית, למקום השישי בטבלה. מנגד סלרניטנה נועלת הטבלה, כאמור, מחזיקה בהגנה ובהתקפה הגרועות בליגה ורק נס ימנע את ירידתה בתום עונה אחת בסרייה א’.