2 צפייה בגלריה
סטפן מלול ושחקני בית"ר
סטפן מלול ושחקני בית"ר
סטפן מלול ושחקני בית"ר
(האתר הרשמי של המועדון וארן בן חקון)
אם עסקת רכישת בית"ר ירושלים על ידי סטפן מלול תתממש ותגיע לכדי בקשה להעברת בעלות, בהתאחדות לכדורגל מתכוונים לבצע בדיקה מעמיקה לגבי העסקים של הרוכש המיועד.
כזכור, בזמנו בוצעה ביוזמת הבקרה התקציבית בדיקה מעמיקה לגבי השייח' חאמד בן ח’ליפה, שרצה להיכנס כשותף בבית"ר יחד עם משה חוגג, בדיקה שהעלתה לא מעט סימני שאלה. נראה שגם הפעם לא יישבו בחיבוק ידיים ואם העסקה תתקדם, בהתאחדות מתכוונים לבצע בדיקה מעמיקה לגבי מלול.
2 צפייה בגלריה
סטפן מלול
סטפן מלול
סטפן מלול
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)
בינתיים אפשר לספר כי מלבד עסקי הבשר, למלול יש מרבץ של עשרות חברות הרשומות בעיקרן בצרפת, בגיברלטר ובישראל. מדובר בין השאר בחברות השקעות ונדל"ן שהוא קשור אליהן. רוב החברות נסגרו ולמלול יש גם כסף המושקע בנכסים.
השותף העיקרי של מלול זהו בחור בשם ברונו לאוני, שבעבר החזיק וילה בהרצליה פיתוח באמצעות אחת החברות בבעלותו. אין ספק שלמלול יותר קל לנהל את העסקים דרך איחוד האמירויות, שם הוא נמצא כיום, על פני ניהולם מצרפת.
כזכור, בראיון ל-ONE, התייחס מלול לשאלת הונו והאם הוא מסוגל להחזיק מועדון בסדר גודל של בית”ר ירושלים, וענה נחרצות: “”אין לי בעיה, יש לי כסף”. עורכת דינו הוסיפה: “הוא מוכן, למרות כל הקשיים, להירתם ולתת מהונו וממרצו כדי להפוך את בית״ר לקבוצה טובה יותר ולהעלות את קרנה של הקבוצה ושל העיר ירושלים”.