2 צפייה בגלריה
סטיבן ג'רארד ופליפה קוטיניו
סטיבן ג'רארד ופליפה קוטיניו
סטיבן ג'רארד ופליפה קוטיניו
(רויטרס)
חמישה ימים אחרי שמנצ’סטר יונייטד ניצחה 0:1 את אסטון וילה באולד טראפורד במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע, הקבוצות נפגשו שוב הפעם במסגרת הליגה והפעם באצטדיונה הביתי של וילה. השדים האדומים כבר ראו את עצמם חוגגים שוב, כאשר צמד נפלא של ברונו פרננדש קבע 0:2 לזכותם, אך המארחת לא הרימה ידיים. בדקה ה-77 ג’ייקוב ראמזי צימק ובתוך ארבע דקות בישל את ה-2:2 לפיליפה קוטיניו.
“זה מרגיש כמו הפסד”, הודה בסיום מאמן מנצ’סטר יונייטד ראלף ראנגניק. “קשה מאוד למצוא דברים חיוביים אחרי המשחק הזה. היו לנו התקפות שבהן הרגשתי שזה המשחק הכי טוב שלנו מאז שהגעתי לכאן ושלטנו לחלוטין ב-30 הדקות הראשונות, אבל כשאתה ביתרון 0:2, אתה צריך להגן טוב יותר ממה שעשינו ב-15 הדקות האחרונות. נתנו להם יותר מדי כדורים ולא היינו קרובים אחד לשני בהגנה, לכן ספגנו את שני השערים”.
2 צפייה בגלריה
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
ראלף ראנגניק
(רויטרס)
בצד השני מי שחגג היה פיליפה קוטיניו, שאחרי שנים פחות טובות בברצלונה חזר לפרמיירליג והתאחד עם סטיבן ג’רארד. “התגעגעתי לפרמיירליג”, אמר הברזילאי בסיום. “אני מאוד שמח להיות כאן, להכיר את החברים החדשים שלי לקבוצה, אז כן זו הייתה התחלה טובה. אני חושב שהיה לנו משחק טוב והמשכנו להאמין עד הסוף”.