3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב וירושלים אחרי ההרחקה של חוזז
שחקני מכבי תל אביב וירושלים אחרי ההרחקה של חוזז
שחקני מכבי תל אביב וירושלים אחרי ההרחקה של חוזז
(רפי בן חקון)
כעס גדול מאוד במכבי תל אביב על אירועי המשחק מול הפועל ירושלים אמש (שבת) בטדי, בו ניצחו לבסוף הצהובים 1:3 כשהם מסיימים את המשחק עם עשרה שחקנים, אחרי הרחקתו הלא מוצדקת של מתן חוזז. הקשר קיבל כרטיס צהוב באירוע שבו גיא בדש היה זה שפגע בו ובמקום ששחקן היריבה יקבל צהוב שני ויורחק, חוזז הוצהב ושתי דקות לאחר מכן קיבל צהוב שני גבולי מאוד והורחק מהמשחק.
במועדון היו המומים מההחלטות של אביעד שילוח ואמרו כי הם מצפים לראות כיצד איגוד השופטים נוהג במקרה, אולם, לא מן הנמנע כי המועדון יבקש להוריד את השופט ממשחקיו בעתיד. במכבי ת"א אמרו על כך: "למי ששכח, ההפסד היחיד שלנו עם ולדימיר איביץ' שמנע עונה בלי הפסד היה איתו, באשדוד, מול ב"ש. בטרנר העונה קיבלנו אותו כי השעו כל מיני שופטים בכירים בתחילת העונה על טעויות והוא באותו משחק לא ראה עבירה של אספרייה שהובילה לשבר בעצם הבריח של נחמיאס, התעלם מנגיעת יד של ויטור ברחבה וסימן שזה פגע לו בחזה, וקינח עם אדום לאיילון אלמוג תוך כדי שהוא ממציא שאלמוג תקף אותו, טענה שבית הדין ביטל לאחר מכן והרחיק אותו על עצם זה שנגע בו אך ביטל את הטענה שהייתה שם תקיפה" .
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב ורוסלן ברסקי
שחקני מכבי תל אביב ורוסלן ברסקי
שחקני מכבי תל אביב ורוסלן ברסקי
(רפי בן חקון)
"איגוד השופטים עוסק בהשעיית שופטים, ומאתרגים שופטים אחרים, אבל זה כבר לא מעניין אותנו. לא צריך הסברים של חוקה. שאף אחד לא ינסה להסביר לנו מחר ‘שהקוון עמד נכון’ כמו שניסו למכור אחרי ק"ש. מי שמקבל החלטות כאלה, מסמן בהחלטיות חזה של ויטור כשהוא נוגע ביד, מוציא צהוב כזה לחוזז במקום להרחיק את השחקן היריב, לא אמור לשפוט אותנו יותר - לא כשופט ראשי, לא כשופט רביעי ואפילו לא ב-VAR. הוא צריך להיות פסול מהמשחקים שלנו ולטעמנו הוא בכלל לא צריך לשפוט בליגה הבכירה בהתאם ליכולתו, שמציבה אותו כנראה כאחד השופטים החלשים בשתי הליגות הבכירות", אמרו גורמים במכבי ת"א בכעס.
לצד הכעס על השופט, אי אפשר להתעלם מכך שמכבי ת"א שוב הסתבכה במשחק שהיא אמורה לקחת בקלות. דווקא אחרי שדן ביטון פרץ את הבונקר הירושלמי, הקבוצה של מלאדן קרסטאיץ' הפסיקה לשחק, אירוע שקורה לה לא מעט העונה. המאמן היה מאוכזב מאוד מהיכולת ואפילו זעם מאוד בלא מעט רגעים. גם אחרי המשחק הוא היה מאוד לא מרוצה ואין ספק שישים על כך דגשים כבר מהאימון הקרוב. יש לציין כי השחקנים עצמם הבינו והתאכזבו בעצמם מיכולתם הקבוצתית, ולא קיבלו בהבנה את זה שהם פשוט הורידו רגל מהגז. זהו עוד משחק שממחיש כמה החלק הקדמי של הצהובים נטול איכות העונה, אך בעיקר מדגיש שיש כרגע בעיות הקשורות לאופי ולמנטליות. משהו נסדק בנושא הזה במכבי ת"א וזה עוד לא קרוב לתיקון.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב. בסוף חגגו
שחקני מכבי תל אביב. בסוף חגגו
שחקני מכבי תל אביב. בסוף חגגו
(רפי בן חקון)
בנושא החיזוק, הדברים עדיין תקועים ולקרסטאיץ' עוד אין אישור להחליף שחקנים. בזמן שכולם רואים שיש בעיות, ג'ק אנגלידיס ומיץ' גולדהאר עוד לא השתכנעו שזה מה שצריך לעשות ואין ספק כי עניין הזרים שמחזיקים בחוזים עתידיים, מפריע. דווקא אחרי עונה נוספת בה הכניסו כסף רב מאירופה, תמוה מאוד שמכבי ת"א כקבוצה שמתיימרת להיות המצליחה ביותר בישראל, חוששת לעשות מהלכים פחות נעימים שגם יעלו לא מעט. אולם ברור כי הקבוצה לא מספיק טובה. סטיפה פריצה לא רלוונטי מאז חילופי המאמנים, אנדרה ז'ראלדש לא מצליח להשתפר, ברנדלי קוואס שקיבל הזדמנות אמש לא תרם דבר. לא ממש ברורה הסחבת ומכבי ת"א נואשת לשינוי.
מי שאולי שינה את התמונה לגביו הוא עידו שחר, שהיה אמור להיות מושאל למכבי פתח תקווה, אולם מלאדן קרסטאיץ' לא רוצה שהשחקן יעזוב. יחד עם זאת, גורמים במועדון סבורים כי אם שחר שחקן שיקבל דקות רק במקרים חריגים כמו אמש כאשר יש שני קשרים בכירים מורחקים, אז עדיף כבר שיצא וישחק במקום אחר. סוכנו של השחקן, גלעד קצב, מחכה לעדכון מהמועדון הצהוב שאמור להגיע במהלך היום, האם יש אישור להשאיל את שחר או שהמשחק אמש שינה את התמונה לגביו.