1 צפייה בגלריה
נוף הגליל עם טענות קשות
נוף הגליל עם טענות קשות
נוף הגליל עם טענות קשות
(ראובן שוורץ)
בהפועל נוף הגליל זועמים על השופט שלום בן אברהם, שניהל אתמול (שבת) את המשחק מול הפועל ת"א שהסתיים בתום דרמה של ממש. כזכור, האדומים הצליחו להשוות רק בדקה ה-98, עמוק בתוך תוספת הזמן ולקבוע 2:2, אחרי שהקבוצה של שי ברדה כבר הוליכה 0:2.
עיקר הזעם של נוף הגליל הייתה על אופן השיפוט של בן אברהם. המנכ"ל גיל ברעם אמר לאחר המשחק: “אני מבטיח שאני כמנכ"ל אגרום בסוף לשופטים לכבד את המועדון הזה. זה היה שוד לאור יום. אנחנו כל כך כועסים על השופט, מה זה הדבר הזה שככה פוגעים בנו? בדרך לשער של הפועל ת”א מבוצעת עבירה ברורה על שחקן שלנו והשופט אפילו לא טורח לבדוק ב-VAR וממשיך כרגיל במשחק. על והיב חביבאללה הם עשו שוב ושוב עבירות ואפילו צהוב אחד הוא לא שולף ונגדנו על כל דבר קטן הוא שורק ושולף צהוב. בושה מה שקרה במגרש. על מה הוא הוסיף שמונה דקות תוספת זמן? התחושה הייתה שעד שהפועל ת”א לא תשווה המשחק לא יסתיים. לא היו מעיזים לעשות את זה לקבוצות אחרות”.
למרות האכזבה, בנוף הגליל יעדיפו להסתכל על חצי הכוס המלאה. מבחינת הקבוצה הנקודה אתמול עצרה את שרשרת ההפסדים והייתה גם הנקודה הראשונה בעידן שי ברדה. נוף הגליל נמצאת מתחת לקו האדום עם נקודה פחות מהפועל ירושלים שבמקום ה-12, מה שמבטיח מאבק עד הסוף.
דייויד טווה היה מצוין במשחק הבכורה עד שנפצע והוחלף. במהלך השבוע בנוף הגליל ישאפו לרשום בבקרה את ארנסט מבוקה וג'ון אוגו, כשהאחרון שמותיר רושם חיובי באימונים. פדרו פטרצ'י ישוחרר להפועל אום אל פאחם או הפועל עפולה שרוצות אותו. הטרייד בין נוף הגליל לסכנין, רועי שוקרני במקום ניר לקס, עשוי להיחתם.