3 צפייה בגלריה
אלישע לוי
אלישע לוי
אלישע לוי
(עמרי שטיין)
בהפועל חיפה לא מסתירים את האכזבה הגדולה מהתוצאות עד כה ומהעובדה שהקבוצה לא מצליחה לנצח ולחזור למקומות שמובילים לפלייאוף העליון. בשערת המשחקים עד כה החבורה מהכרמל רשמה ניצחון בודד וגם אתמול (שבת), להוציא את 30 הדקות האחרונות מול מכבי פתח תקווה החלשה, הפועל חיפה כבשה אמנם שני שערים, אבל כמעט כהרגלה גם ספגה שניים מנגד והקבוצות נפרדו ב-2:2.
כידוע, המאמן אלישע לוי סופג לא מעט ביקורות מבית. הבעלים יואב כץ נמצא תחת לחץ של מספר גורמים במועדון לבצע זעזוע בעמדת המאמן על מנת שלא להסתבך בקרבות התחתית ואולי להשאיר סיכוי לפלייאוף העליון, אבל כץ לפחות כרגע לא ממהר לקבל החלטה בנושא ויחד עם זאת גם אינו מסתיר את אכזבתו מהתוצאות ומהדרך.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
(עמרי שטיין)
אחת הביקורות שאלישע ספג אתמול הייתה סביב ההחלטה שלא לשלוח את סאקו טורה לספסל דקות אחדות אחרי שנפצע במפשעה כבר בתחילת המשחק. לוי ביצע את החילוף רק בדקה ה-44, אחרי שקבוצתו כבר ספגה את שער השוויון: “כל ההתנהלות סביב טורה לא ברורה. השחקן במשך חצי שעה מדדה על רגלו, מתקשה לרוץ וגם בשער שספגנו התקשה לחזור להגנה, כל זאת בזמן שגל אראל מתחמם במשך 20 דקות”, אמרו במועדון. “אם כבר עשינו חילוף, למה כבר לא לחכות להפסקה ולמשוך דקה נוספת ובכך לא להפסיד פעימה של חילוף מבין השלוש שמותרות לנו? עכשיו טורה בעקבות זה שלא יצא מהמגרש בזמן החמיר את הפציעה ועלול להיעדר תקופה ארוכה”.
טענה נוספת היא סביב גל אראל, שבכל פעם שנכנס למגרש מוכיח עד כמה הוא חשוב לקבוצה ותורם את חלקו. “לא ברור למה אראל לא זוכה לקרדיט ורק כאשר אנחנו בצרות של ממש הוא נשלח לעזור. ככה קרה מול אום אל פאחם בגביע וככה אתמול”, הרחיבו בהפועל חיפה. “האבסורד הוא שבמחצית השנייה יש לנו בעיטה חופשית ודווקא במקרה הזה נותנים לאראל לבעוט כשהוא בעצם לא ידוע כבועט בעיטות חופשיות, אלא כבועט פנדלים מצוין. משהו אצלנו לא עובד וחבל”, הוסיפו בקבוצה.
3 צפייה בגלריה
גל אראל
גל אראל
גל אראל
(עמרי שטיין)
ביקורת הייתה גם לעבר הקפטן דור מלול והשוער אוהד לויטה בעקבות השער הראשון שהקבוצה ספגה. המגן נמצא בכושר משחק פחות טוב השנה ונראה שאם השחקן וחבריו ירצו שלא להסתבך בפלייאוף התחתון, הם יהיו חייבים להתעורר.