2 צפייה בגלריה
לברון מאוכזב
לברון מאוכזב
לברון מאוכזב
(רויטרס)
עוד כמה משחקי NBA משובחים קיבלנו הלילה (בין שבת לראשון), עם ניצחונות של קליבלנד, דנבר ובמוקד, הניצחון של בוסטון 112:114 על שיקגו. החבורה של אימה אודוקה הגיעה להתמודדות מול הבולס במטרה לשוב אל מסלול הניצחונות, והופעות נהדרות של ניקולה ווצ'ביץ' עם 27 נקודות, ושל איו דוסאנמו עם שיא קריירה של 21 נק’ ו-10 אסיסטים, סידרו למארחת את הניצחון היקר.
“היינו בלא מעט משחקים קשים כמו המשחק הזה, אבל הבחורים שלי ידעו לגדול מזה”, אמר מאמן הסלטיקס, אודוקה, לאחר הניצחון הדרמטי. “לזכות השחקנים ייאמר שהם לא ויתרו ולו לרגע אחד, לא הורידו את הראש, המשיכו להילחם ומצאו את הדרך הנכונה לצאת מזה”. מאמן שיקגו בולס, בילי דונובן עם הדברים שלו לגבי ההפסד: “הם עלו למגרש ועשו עבודה נהדרת, זאת לא נחשבת עבודה טובה כשמפסידים, אבל אנחנו התמודדנו. בסופו של דבר, הכל זה עניין של תגובה, ואני חושב שהיום עשינו עבודה יותר טובה מהבחינה הזאת”.
2 צפייה בגלריה
די ג'יי אוגוסטין וניקולה ווצ'ביץ' מרוצים
די ג'יי אוגוסטין וניקולה ווצ'ביץ' מרוצים
די ג'יי אוגוסטין וניקולה ווצ'ביץ' מרוצים
(רויטרס)
גם דנבר שיחקה הלילה ורשמה ניצחון ענק עם 96:133 מהדהד על לברון ג’יימס והלייקרס, שמצידם, רשמו את ההפסד השלישי ברציפות. ג’יימס קלע 24 נקודות והוסיף תשעה ריבאונדים בצהוב, ואילו אצל המארחת כל החמישייה הפותחת סיימה את המשחק עם לפחות דאבל פיגרס כ”א. ג’ף גרין הוביל עם שיא עונתי של 26 נקודות, כשגם ניקולה יוקיץ’ להט עם 17 נק’, 13 אסיסטים ו-12 ריבאונדים.
מאמן הקבוצה המפסידה, פרנק ווגל, התייחס למשחק ההגנתי של קבוצתו: “אנחנו צריכים לחזור למסלול הניצחונות ולעמוד טוב יותר מבחינה הגנתית. לא הופענו מספיק טוב בשני המשחקים האחרונים בצד ההגנתי במגרש”. גם מאמן הקבוצה המנצחת, מייק מאלון התייחס להופעה של שחקניו: “ניקולה עם טריפל-דאבל בתוך 28 דק’, בונס קלע את הדאבל-דאבל הראשון שלו בקריירה. הספסל היה היום פשוט נפלא, החמישייה הפותחת הייתה נפלאה”.