3 צפייה בגלריה
סטפן מלול
סטפן מלול
סטפן מלול
(האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, ראובן שוורץ)
בבית”ר ירושלים סקפטיים בנוגע לקיום עסקת מכירת הקבוצה לידיו של איש העסקים הצרפתי, סטפן מלול. בבית וגן מבינים כי הסיכויים לקיום העסקה קלושים וכבר מנסים להחזיר לתמונה את המשפחה האמריקאית שהתעניינה עוד קודם במועדון.
על פי גורם בבית”ר, ההתנהלות של סטפן מלול מאז ששמו פורסם בתקשורת מעידה על חוסר רצינות. ההתבטאויות שלו בראיון ב-ONE ובכלי תקשורת נוספים והעובדה שהוועדה להעברת זכויות מתכוונת לחקור אודותיו לעומק, יוצרים בירושלים תחושה של מבוכה ופסימיות באשר לקיומה של העסקה.
3 צפייה בגלריה
סטפן מלול
סטפן מלול
סטפן מלול
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)
עכשיו מודים בבית”ר כי הפרסום הרשמי של המועדון על המגעים ועל מסמך ההבנות עם סטפן היה מיותר. ההתייחסות של בית״ר באופן רשמי על המגעים עם איש עסקים כזה או אחר כשהדברים נמצאים בשלב כל כל מוקדם ועוד לפני אפילו העברת דמי רצינות, הייתה לטענת גורמים במועדון מיותרת.
למרות שהמגעים והשיחות עם סטפן מלול יימשכו, בבית”ר כבר מוציאים מהמגירה את הדפים עם תוכנית ההישרדות הכלכלית של המועדון עד לסיום העונה במטרה למנוע חדלות פרעון.
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
(עמרי שטיין)
על הפרק: מכירת שחקנים, קיצוץ בשכר בגובה של כ-20% שיוחזרו לשחקנים ולעובדי המועדון כשהקבוצה תימכר לבעלים חדשים, לחלק מהשחקנים יוצע לקצץ בשכר בתמורה להארכת חוזה. בנוסף, במועדון ישחררו 2-3 שחקנים דוגמת מרקו יאנקוביץ’ ואדווין ג’אסי, ובכך יחסכו בהוצאות החודשיות.
לצד זה, מקווים בבית״ר שאנשי עסקים שיבינו שהקבוצה הולכת לכאוס כלכלי יתרמו לקבוצה ולא יתנו לה להיחלש ולרדת ליגה. גם ראש העיר, משה לאון, ינסה לעזור ואולי גם ניר ברקת שהצליח בעבר ביחד עם דני נוימן להביא את גומא אגיאר שתרם לבית”ר כמה מיליוני דולרים ועזר לאיציק קורנפיין לשרוד את הקשיים הכלכליים בתקופת ארקדי גאידמק.