4 צפייה בגלריה
יובל אשכנזי וסוכנו בעז גורן
יובל אשכנזי וסוכנו בעז גורן
יובל אשכנזי וסוכנו בעז גורן
(פרטי)
מכבי נתניה הודיעה כי בבדיקות קורונה שנערכו ביום שישי אובחנו שני שחקני הקבוצה, שיר צדק ואבובקאר דומביה, כמאומתים לנגיף. השניים חשים בטוב ונמצאים כעת בבידוד, כאשר שאר השחקנים ואנשי הצוות שליליים לנגיף.
ההודעה של מכבי נתניה הגיעה בתזמון רע מאוד עבור הקבוצה שתפגוש הערב (שני) ב-20:00 לקרב חשוב מאוד את בני סכנין. החבורה של בני לם מדורגת במקום התשיעי בטבלה, עם 21 נקודות, כשהמטרה ברורה – להצליח להשתחל לפלייאוף העליון.
מבחינה מקצועית, בהופעת הבכורה שלו אצל היהלומים, יובל אשכנזי פותח ב-11 של בני לם. גם אביב אברהם חזר להרכב הפותח כאשר בחלק הקדמי אמיר ברקוביץ׳ ואיגור זלאטנוביץ׳ שמרו על מקומם.
4 צפייה בגלריה
איגור זלאטנוביץ'
איגור זלאטנוביץ'
איגור זלאטנוביץ'
(חגי מיכאלי)
“אחרי משחק הגביע, הצלחנו להרים את הקבוצה. אנחנו מוכנים ומודעים לחשיבות המשחק מול סכנין. אם אנחנו רוצים להתברג בחלק העליון של הטבלה, זה מסוג המשחקים שאנחנו צריכים לעבור. אני מקווה שכולם יהיו מוכנים ויהיה טוב”, אמר המאמן בני לם לקראת ההתמודדות.
על ההפסד הכואב להפועל ב”ש בגביע, הוסיף מאמן היהלומים: “אי אפשר לבוא בטענות כי החבר׳ה באו ונתנו הכל. זה מסוג המשחקים שכתוב עליהם, אבל מי שלא מתעסק בכדורגל לא יודע. מבחינתנו זה נגמר ועכשיו זו סכנין”.
4 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(חגי מיכאלי)
הקשר, עדן קארצב, הוסיף: “התאוששנו מנטלית, פיזית ונפשית. היה לנו יום חופש ואני חושב ששחקנים כן נחו ולקחו את זה למקום הטוב. אנחנו כמובן רוצים לבוא לפצות על זה במשחק מול בני סכנין, לקחת שלוש נקודות ולהראות לקהל, ולעצמנו בעיקר, מה אנחנו כן יכולים לעשות, כדי לעמוד במטרות שלנו”.
“אני חושב שנבוא למשחק בשיא המוכנות ועם שיא הרצון להביא את שלוש הנקודות. אני לא חושב שנצליח לאבד את זה כמו במשחק האחרון ואני סומך על השחקנים והצוות”, סיכם הקשר.
4 צפייה בגלריה
עדן קארצב
עדן קארצב
עדן קארצב
(שחר גרוס)
הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג׳אבר, רז שלמה, עמרי גאנדלמן, זלאטן שחוביץ׳, עדן קארצב, יובל אשכנזי, אביב אברהם, פארפה גויאגון, אמיר ברקוביץ׳ ואיגור זלאטנוביץ׳.
הרכב בני סכנין: גד עמוס, אנטה פוליץ’, מארון גנטוס, מופלח שלעאטה, ניקולה טרקוביץ’, עבדאללה ג’אבר, ניר לקס, בירם כיאל, מוטי ברשצקי, גיא מלמד ורז שטיין.