3 צפייה בגלריה
מכבי עירוני יפיע
מכבי עירוני יפיע
מכבי עירוני יפיע
(באדיבות המועדון)
לא כל יום רואים דבר כזה. אתמול (שבת), התקיים המחזור ה-15 בליגת נערים ב' כרמל, כאשר איחוד בני באקה אירחו את מכבי עירוני יפיע. באמצע המשחק, בזמן ששחקן יפיע דוהר לעבר השער עם הכדור, מאמן הקבוצה, חטיב מועתז, ביקש להוציא את הכדור החוצה, אלא שבעקבות רוחות חזקות ותנאי מזג האוויר הלא פשוטים, השער של יפיע נכבש בלא לשים לב לשחקן פצוע של באקה.
חטיב קרא אליו את שחקניו וביקש מהם לשחק בצורה ספורטיבית, הוגנת וראויה. על כן, שחקני מכבי עירוני יפיע העניקו לאיחוד בני באקה הדרך אל השער שלהם, כדי שזו תכבוש שער, שעלה להם בהפסד בסופו של דבר. “כשילדים גדלים על ערכיות, זו התוצאה. אני גאה בהם על זה יותר מתוצאת המשחק", סיפר המנהל המקצועי של המועדון, זטמה חלים.
אתמול, כאמור, התארחה קבוצת נערים ב' במחוז כרמל, מכבי עירוני יפיע, במגרש באקה אל גרבייה נגד קבוצת איחוד בני באקה. בדקה ה-34 הצליח עבד אלרחמאן עמר, קשר יפיע, להבקיע שער לאחר התקפה שבמהלכה המאמן שלו ביקש משחקניו להוציא את הכדור ולעצור את ההתקפה לצורך טיפול בשחקן באקה ששכב ברחבת העונשין של יפיע. 4 דקות קודם לכן, באקה עצרו את המשחק לטיפול בשחקן יפיע. הגשם שירד והרוחות, מנעו מקשר יפיע לשמוע את הוראת מאמנו והוא הצליח בסופו של דבר להבקיע שער.
חטיב מועתז, מאמן קבוצת יפיע ומנהלה המקצועי, זטמה חלים, החליטו שלמען שמירה על רוח ספורטיבית ומתוך אמונה שהרוח הספורטיבית קודמת בחשיבותה לתוצאה, נתנו הוראה לשחקניהם לעמוד ולתת לשחקני באקה להבקיע את שער השוויון. בדקה ה-35 למשחק, היית'ם זידאן, קפטן קבוצת באקה, כבש וקבע 1:1. המהלך הספורטיבי והערכי הזה עלה בסופו של דבר בהפסד 3:2 של קבוצתם, אבל הם הרוויחו ביושר את תעודת ההגינות והספורטיביות. "על כן, מגיע להם הרבה כבוד והערכה", אומר חלים.
3 צפייה בגלריה
שחקני נערים ב - מכבי עירוני יפיע
שחקני נערים ב - מכבי עירוני יפיע
שחקני נערים ב - מכבי עירוני יפיע
(באדיבות המועדון)
במיוחד העונה, קבוצות מחלקת הנוער של מכבי עירוני יפיע משתתפות בסדרה של הרצאות מקצועיות במגוון נושאים, כגון: אורח חיים בריא, תזונה נכונה, דו קיום בספורט בפרט ובחיים בכלל, הכנה מנטלית, ניתוח יכולת אישית וקבוצתית, חשיבות הרוח הספורטיבית ועוד. כל זה בנוסף להרצאות בנושאי: השפעת העישון והסמים על הספורטאי, תרומה לקהילה ועוד.
במהלך החודש הנוכחי יחלו קבוצות המחוננים של המחלקה להתאמן בקבוצות קטנות במטרה לשדרג את מגוון היכולות המקצועיות והגופניות למיטב השחקנים של המחלקה. קבוצת הנוער מתמודדת בליגה הארצית לנוער מחוז צפון ומצליחה לרשום תוצאות טובות במיוחד מול קבוצות הצמרת. יחד עם זאת, תקדים מעניין במחלקה, כאשר בקרוב אמור לחתום המנהל המקצועי של המחלקה, זטמה חלים, עם סוכן שחקנים מוכר ובכיר לקידום ושיווק שחקני המחלקה המוכשרים לליגות הגבוהות בארץ.
3 צפייה בגלריה
חטיב מועתז מאמן יפיע
חטיב מועתז מאמן יפיע
חטיב מועתז מאמן יפיע
(פרטי)
ליגת נערים ב' כרמל, מחזור 15: איחוד בני באקה – מכבי עירוני יפיע 2:3 (כבשו לבני באק: היית'ם זידאן, באסם גאנם וכרם אבו מוך; כבשו ליפיע: עבד אלרחמאן עמר והייתם סראחנה).
הרכב איחוד בני באקה: כרים גנאים (ש), אשרף מגדלאווי (כרם אבו מוך), מוחמד סלאמה, עומר זידאן (מוחמד זידאן), אסלאם אבו מוך, מוחמד מוחמד (נוואר מווסי), היית'ם זידאן (ק), אמיר אבו מוך, אחמד עבד, ג'אד עוודי [(באסם גאנם) מוחמד מואסי] ואיסלאם חוסין.
הרכב מכבי עירוני יפיע: מוחמד מרואת (ש), מאלכ אלדין ח'טיב (עהד ח'ליליה), סרי נדאף, עדי ג'השאן (ק), תאמר ח'ליליה, עבד אלרחמאן עמר (מג'ד סעאידה), בכר סרחאן (הייתם סראחנה), אחמד ח'ליליה, פארס חדאדף ח'אלד מוקסקס (מוחמד עמר) ויזיד זועבי (עומר זיוד).