5 צפייה בגלריה
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
יוסי מזרחי
(ניסן עייש)
בית”ר ירושלים אמנם לא ניצחה, אבל הצליחה הערב (ראשון) לסחוט 2:2 דרמטי מול עירוני קריית שמונה בדקה ה-89. אופיר קריאף, הקפטן שבשבוע שעבר בכה לאחר ההפסד הכואב למכבי חיפה בגביע, היה חתום על השוויון הדרמטי, כאשר סמואל בראון וזיו מורגן ביצעו מהפך זמני לאחר גול מוקדם של לירן רוטמן. החדשות הרעות לקבוצה מהבירה הערב, מעבר לאובדן הנקודות, הן שהמגן מקס גרצ’קין אובחן חיובי לקורונה.
מאמן הירושלמים, יוסי מזרחי, אמר בסיום: “לא היה קל, אנחנו עוברים ימים לא פשוטים, אבל היממה האחרונה שברה את כל השיאים. אתה מתעורר וזה לא יכול לשחק, וההוא לא יכול, ויש פצועים וסגל חסר, אבל אמרתי להם שבכדורגל אין אליבי ואין תירוצים. עולים לשחק 11 והם צריכים להתאמץ להביא נקודות. מבחינת מאמץ והשקעה אין לי טענות, ההיפך, כולם נתנו הכול, מבחינת כדורגל, לקראת הסוף הראינו שבית”ר ירושלים מסוגלת לשחק כדורגל, וכדורגל התקפי”.
“לצערי אנחנו סופגים שערים קלים מדי וזו הבעיה שלנו לאורך כל העונה. שיחקנו עם הרבה שחקנים שגדלו באגודה ויש להם מחויבות לכאן, אנחנו צריכים את האקס פקטור של הזרים שיתנו לנו ונהיה קבוצה יותר טובה, אבל צריכים לשבח אותם על המאמץ היום. חוסר הוודאות זה הדבר הקריטי, כרגע אנחנו בחוסר ודאות, מאמין שעד סוף השבוע נדע לאיזה כיוון בית”ר הולכת. מדברים כל הזמן, הכול רעשים, אני מנסה לנטרל אותם. זה קיים ואי אפשר להתעלם, שחקנים דואגים לעתידם ופרנסתם ומקווה שהכול יסתדר לטובה”, הוסיף.
5 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
(ניסן עייש)
אופיר קריאף אמר בסיום: “זה היה ייאוש, לעולם לא אתייאש או אוותר, קיבלנו שערים מנייחים למרות שעבדנו על זה הרבה, אבל הראינו אופי במצב קשה, חשבנו על כל התסריטים האפשריים, חזרנו והיינו יכולים להפוך. העיקר שהראינו אופי, לא להפסיד זה חשוב. היה לי ראיון שבו קצת התפרקתי, זה הבית שלי, אקח על עצמי כל מה שאפשר. זו מלחמה על הבית, אבל אני תמיד אופטימי, סומך על אלי ומוני ומי שנמצא כאן, שייקחו אותנו לחוף מבטחים. זה מועדון עם הרבה קהל מאחוריו, להרבה אנשים אכפת ואני תמיד אופטימי. יש דברים שלא תלויים בנו. כשנגיע לגשר נחצה אותו, אעשה מה שצריך למען המועדון כדי שיהיה שקט, ביטחון ובעלים שאוהב את המועדון. מקווה ומתפלל שימים יפים לפנינו”.
5 צפייה בגלריה
אופיר קריאף
אופיר קריאף
אופיר קריאף
(ניסן עייש)
מאמן הצפוניים, סלובודאן דראפיץ’, אמר אחרי המשחק: “במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב, בחצי הראשון איבדנו מהדרך, דיברנו לפני המשחק כמה זה חשוב כדי להגיע למעלה ולא עמדנו בלחץ. כשאתה לא כובש אתה סופג מקרן שלא היינו צריכים לספוג בדקות האחרונות. בסוף גם היינו יכולים להפסיד, אבל זה הכדורגל. זו קבוצה צעירה, אנחנו בונים פה משהו יפה. מהרבה דקות אני מרוצה, אבל צריך לתקן מה שצריך לתקן. יש משחק קשה בשבוע הבא”.
5 צפייה בגלריה
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ'
(ניסן עייש)
על המצב של בית”ר הגיב המאמן: “אולי זו בעיה שבפעם הראשונה באנו כפייבוריטים וצריכים לדעת להיות גם פייבוריטים. היום מסתכלים על ק”ש כקבוצה לגיטימית, אני יודע איך הסתכלו עלינו כשהגעתי ואיך מסתכלים עכשיו. צריכים לדעת איך להתמודד עם המצבים האלה ולנצח משחקים”.
רועי קהת אמר אחרי המשחק: “לחטוף שער בדקה כזאת זה מאוד מתסכל, אולי אם הייתי עוד כמה מטרים קדימה היה נבדל ולכן התאכזבתי. ספגנו בדקות חשובות אבל מסתכלים הלאה. ספגנו גול ששיבש את המשחק, הם הסתגרו אחורה אבל צריכים לתת את הדעת ולראות שהוכחנו אופי והפכנו. היינו מדברים אחרת אם היה נגמר 1:2”.
5 צפייה בגלריה
רועי קהת מאוכזב
רועי קהת מאוכזב
רועי קהת מאוכזב
(ניסן עייש)