3 צפייה בגלריה
אופיר קריאף
אופיר קריאף
אופיר קריאף
(ניסן עייש)
עוד משחק של בית״ר ירושלים שהיא לא מצליחה לנצח, הפעם מול קריית שמונה. יחד עם זאת, עם כל החיסורים של יוסי מזרחי בסגל, נקודה במגרש הצפוני אחרי 2:2 שהושג בדקה ה-89 זה גם משהו בעונה הנוראית שעוברת על המועדון הירושלמי.
בית״ר תנסה למשוך עוד קצת זמן לפני שהיא מתחילה לחשוב על מכירת שחקנים ועל שחרור שחקנים וזאת מכיוון שבקבוצה מבינים שעם סגל כמו שהיה אמש ליוסי מזרחי, כדוגמה למצב שבו לא יהיו לו 4-5 שחקנים שהיו יכולים לפתוח בהרכב, הקבוצה תמצא את עצמה בליגה הלאומית בעונה הבאה.
״אתמול ראינו דוגמה לאיך הקבוצה נראית בלי סגל נורמלי. בלי בואצ׳י, יאנקוביץ’, גרצ’קין, דגני, קאמסו מארה, מחיאס, זריהן ועמית כהן. אם חצי מהם ישוחררו בינואר, איזה סגל יישאר לנו בהתמודדות בתחתית?״, אמרו בבית וגן. יכול להיות שהמטרה של בית״ר כרגע תהיה לשחרר רק שני שחקנים כדי לא להגיע למצב של סגל שלא יצליח להשאיר את הקבוצה בליגה ולהוציא לפועל תוכנית קיצוצים ודחייה של חלק מהתשלומים לעונה הבאה.
3 צפייה בגלריה
דוד חוג'ה ואורן ביטון
דוד חוג'ה ואורן ביטון
דוד חוג'ה ואורן ביטון
(ניסן עייש)
בית״ר עומדת בפני שבוע קריטי, אם לא תהיינה הסכמות על מכירת המועדון משכורות ינואר בסכנה. הנושא הזה מעסיק את כל עובדי המועדון. החשש הוא שבית״ר תאלץ להתמודד עם הסיטואציה שבה מוכרים שחקנים מסגל שגם ככה לא מצליח לצבור יותר מדי נקודות והחשש מירידת ליגה הופך להיות ממשי בקרב הצוות המקצועי והשחקנים. ״צריך למצוא פתרונות יצירתיים בלי לפרק את הקבוצה״, אמרו במועדון.
בבית וגן החמיאו לשוער נתנאל דלויה שהציל שער בטוח כשתוצאה הייתה 2:1 לקריית שמונה. ״יש עתיד בשער״, אמרו בצוות המקצועי. בסיום המשחק קראו האוהדים לדלויה ועודדו אותו. גם אופיר קריאף ממשיך לקצור שבחים ואמש מלבד השער שכבש הוכיח מנהיגות ואופי שסחפו את הקבוצה בדקות הסיום עד לשער השוויון שכבש הקפטן.
בנוגע למגעים עם סטפן מלול, בקבוצה ימתינו להתפתחויות אבל עם הזהירות המתבקשת. מי שייקבע האם הקבוצה תימכר לצרפתי (בהנחה שהוא באמת יפקיד דמי רצינות בנאמנות) הוא אך ורק משה חוגג. בבית״ר טוענים שהמשפחה האמריקאית שמתעניינת ברכישת המועדון עדיין לא אמרה את המילה האחרונה. אתמול נעשו בדיקות מצד גורם עסקי בישראל בדבר האפשרות לחבור למשפחה האמריקאית כדי לבחון ביחד את האפשרות לרכוש את בית״ר.
3 צפייה בגלריה
סטפן מלול
סטפן מלול
סטפן מלול
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)
בנושא אחר, תובע ההתאחדות, עו”ד ניר רשף, החליט להעמיד את המועדון לדין משמעתי בעקבות אירועי המשחק הביתי מול מ.ס אשדוד (2:0). ההחלטה הגיעה בעקבות השלכת החפצים מיציע אוהדי בית”ר לכר הדשא, שכללה כוסות, שקניות מזון ומצתים. בנוסף, גם בשל הזיקוק שהודלק ביציע המערבי במהלך תוספת הזמן של המשחק.
בעניין נוסף, במועדון הירושלמי החליטו על מחיר אחיד של 60 ש”ח לכרטיס למשחק הקבוצה מול הפועל תל אביב ביום שני ב-20:30 בטדי. בבית”ר ירושלים פנו לאוהדים על מנת שיקנו את הכרטיסים: “אנחנו יודעים שהתקופה לא מדהימה, אבל בדיוק כאן אתם נכנסים לתמונה. הפועל תל אביב זאת חוויה שתמיד הולכת איתך קדימה כמה ימים, שבועות ושנים, ואנחנו מחכים ליצור אחת כזאת איתכם”.