1 צפייה בגלריה
סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
מכה לברצלונה. דווקא אחרי שהאריכה לו לאחרונה את החוזה עד 2026, סמואל אומטיטי נפצע ויזדקק לניתוח, כך הודיעה היום (שני) הקבוצה. הבלם הצרפתי נפגע ברגלו הימנית באימון וסובל משבר, כאשר מחר ינותח על ידי רופא המועדון ולפי ההערכות הוא יושבת למשך שלושה חודשים ומעלה.
הבלם בן ה-28 שיחק רק משחק רשמי אחד עד כה העונה, כשבדצמבר האחרון שיחק 90 דקות ב-2:2 של ברצלונה עם אוססונה. כמה שבועות לאחר מכן הוא אף נדבק בנגיף הקורונה ואת משחק הגביע האחרון הוא החמיץ עקב בעיות בתפקוד הקיבה. רק לאחרונה אומטיטי הביע את הסכמתו לעבור בהשאלה במטרה לחזור לשחק באופן סדיר בתקווה להשיג מקום בסגל של צרפת למונדיאל.
אחרי תקופה של חדשות טובות עבור ברצלונה, שכללה את חזרתם לסגל של שחקנים כמו פדרי, אנסו פאטי, רונאלד אראוחו ופרנקי דה יונג בשבוע שעבר, וכמו כן משחק הלחימה שהקבוצה הציגה מול ריאל מדריד, לה נכנעה 3:2 בהארכה בחצי גמר הסופר קאפ, הגיעה המכה הנוכחית לחבורה של צ’אבי.
ביום חמישי בשעה 22:30 הקטלונים יפגשו את אתלטיק בילבאו בסן מאמס לקרב גדול בשמינית גמר גביע המלך הספרדי, כשצ’אבי יודע שמולו תתמודד קבוצה איכותית שהקשתה גם היא על ריאל מדריד וניצחה את אתלטיקו מדריד בסופר קאפ, אך הוא יגיע במטרה להעפיל לרבע הגמר.