2 צפייה בגלריה
שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים
שחקני נאפולי חוגגים
(רויטרס)
נאפולי התארחה הערב (שני) אצל בולוניה כשהיא במקום השלישי בטבלה ויצאה עם ניצחון 0:2 יקר. קבוצתו של לוצ’יאנו ספאלטי חטפה חמישייה מהדהדת במשחק הקודם נגד פיורנטינה במסגרת שמינית גמר הגביע האיטלקי והודחה מהמפעל. בולוניה מצידה נותרה עם ניצחון בודד בארבעת משחקיה האחרונים. בנוסף, פיורנטינה המשיכה במומנטום מהניצחון בגביע עם 0:6 מוחץ על גנואה האומללה שמדורגת מתחת לקו האדום, שש נקודות מתחת לקו האדום.

בולוניה – נאפולי 2:0

הירבינג לוסאנו, גיבור הערב של התכולים, חתום על ניצחון קבוצתו עם צמד: הראשון בדקה ה-20 והשני בדקה ה-47 מבישול של אליף אלמאס. למעשה, נאפולי שלטה לאורך כל שלבי המשחק, ולהבדיל ממשחקיה הקודמים, היא נהנתה מסגל רחב יותר שנתן להם אופציות רחבות יותר.
הניצחון של האורחת משאיר אותה חזק במאבק האליפות, כאשר היא רחוקה רק ארבע נקודות מהמוליכה, אינטר, שלה משחק חסר. במחזור הבא התכולים יארחו את סלרניטנה, שממוקמת במקום האחרון, ויקוו להמשיך להתקרב אל עבר הסקודטו. בולוניה מצידה רשמה הפסד שני ברצף, נותרת במקום ה-13 בטבלת הסרייה א’, ובמחזור הבא תתארח אצל ורונה.

פיורנטינה – גנואה 0:6

פיורנטינה המשיכה את היכולת האדירה שלה ואחרי שהדיחה את נאפולי מהגביע עם 2:5 גדול, היא פירקה לחתיכות את האורחת האומללה שפיטרה בשבוע האחרון את אנדריי שבצ’נקו מאימון והמשיכה בקריסה הטוטלית שלה. כבר בדקה ה-11, אחד השחקנים הלוהטים העונה בכדורגל האירופי, דושאן ולאחוביץ', החמיץ בצורה לא אופיינית כדור עונשין מ-11 מטרים. ארבע דקות מאוחר יותר, אלברו אודריוסולה לא התרגש מהחמצת הפנדל של חברו לקבוצה והעלה את הוויולה ליתרון ראשון. בדקה ה-34, ג'אקומו בונאבנטורה הכפיל את היתרון של הסגולים. שלוש דקות לפני הירידה להפסקה, כריסטיאנו ביראגי כבש וקבע 0:3 בתום החצי הראשון.
2 צפייה בגלריה
שחקני פיורנטינה חוגגים
שחקני פיורנטינה חוגגים
שחקני פיורנטינה חוגגים
(רויטרס)
אז למרות שהחמיץ פנדל, דושאן ולאחוביץ' ראה את חבריו חוגגים ולא יכול היה להישאר אדיש כשכבש בדקה ה-51. פיורנטינה המשיכה להתעלל ביריבה האומללה שלה, שלא היוותה לה שום יריב, ובדקה ה-69, כריסטיאנו ביראגי כבש את החמישי. שמונה דקות מאוחר יותר, לוקאס טוריירה נעץ את המסמר האחרון ברשת של גנואה.