1 צפייה בגלריה
לא חוזר בו. אירווינג
לא חוזר בו. אירווינג
לא חוזר בו. אירווינג
(רויטרס)
כשקווין דוראנט מושבת לחודש לפחות, בברוקלין היו שמחים לקבל בחזרה את קיירי אירווינג גם במשחקים הביתיים, אבל לא ממש כדאי לה לבנות על זה. אחרי ההפסד 114:107 לקליבלנד, הכוכב נשאל האם הפציעה משנה משהו מבחינתו בעניין החיסון נגד נגיף קורונה וסיפק תשובה חד משמעית.
"קיבלתי את ההחלטה שלי ואני עומד מאחוריה", אמר אירווינג לעיתונאים, "אני לא הולך להיות מושפע על ידי משהו אחד בחיי ה-NBA האלה שאיכשהו הובא לידיעתי כמשהו חשוב יותר ממה שקורה בעולם האמיתי, זה פשוט לא הולך לקרות מבחינתי".
כזכור, אירווינג מסרב להתחסן ועל פי חוקי העיר ניו יורק, הוא לא יכול ליטול חלק במשחקים הביתיים של הנטס ורק לאחרונה הוא ערך את הבכורה שלו העונה. הגארד לא ממש הסביר מה עומד מאחורי הסירוב פרט לכך שהוא רוצה "להיות הקול של חסרי הקול".
"אני לא הולך להכניס את המדע למשחק הכדורסל", הוסיף אירווינג שזכור כמי שאמר בעבר שכדור הארץ שטוח ואז התנצל על כך, "קווין הולך להחלים, הוא יהיה בסדר ואנחנו נתמודד עם זה כחבריו לקבוצה". על עצמו הוסיף הגארד: "אני מכבד את ההחלטה של כל אחד ולא הולך לנסות לשכנע אף אחד. אני יודע שאני מוגן על ידי האירגון, על ידי חבריי ועל ידי כל הרופאים ששוחחתי איתם".