2 צפייה בגלריה
אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה
(חגי מיכאלי)
בבני יהודה מאסו בביקורים התכופים שלהם בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל וקיבלו החלטה. "בפעם הבאה שהמועדון יוזמן לביה"ד בגין עבירות התנהגות כאלה ואחרות מצד הקהל, משחק הבית שלאחר מכן יתקיים ללא אוהדים", כך הודיעו היום (חמישי) הכתומים.
במועדון הסבירו את ההחלטה: "מאז פתיחת העונה, המועדון זומן ללא פחות מ-5 ועדות משמעת בגין קריאות גזעניות/התפרעות אוהדים/פגיעה על ידי אוהדים (השלכת חפצים, שבאחד המקרים גם פגע בעוזר השופט). לצערנו כולם נפגעים בשל ההתנהגות המכוערת הזאת של חלק קטן מאוד מאוהדינו. הנפגעים העיקריים הם האוהדים הטובים שלנו, שעסוקים בעידוד ובדחיפת הקבוצה קדימה, גם ברגעים פחות טובים, והנפגע השני הוא המועדון שסופג קנסות מיותרים".
יש לציין שבני יהודה הגיעה בפעם האחרונה לביה"ד רק בשבוע שעבר בעקבות התנהגות בלתי הולמת של הקהל מול הפועל ראשל"צ ולכך, כאמור, קדמו ארבע העמדות לדין - מה שהוביל לנקוט בצעד הדרסטי.
2 צפייה בגלריה
אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה
(שחר גרוס)
"אנו מתנצלים מראש על אי הנוחות ועל הפגיעה בקהל הטוב שלנו, אבל ברור לכולם שהשינוי יכול להגיע רק מהיציע, כי אנחנו מבחינתנו ניסינו כבר הכל ולצערנו כלום לא השתנה", אמרו בבני יהודה, "החל, מפנייה אישית לאוהדים ועד שימוש באנשי אבטחה. בסופו של דבר המטרה היא ברורה – שיהיה נעים וכיף לכל המשפחה, ילדים, נשים וגברים להגיע למשחקי הקבוצה. יחד נביא את השינוי".