2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(רויטרס)
בעוד הוא ממשיך להתאושש מפציעה, ניימאר סיפק הערב (שלישי) ראיון מרתק ל-ESPN כחלק מקידום תקשורתי לקראת סדרת בת שלושה פרקים שתעלה עליו בקרוב בנטפליקס. הדוקו יקרא ‘כאוס’ והוא צפוי לספק הצצה מיוחדת לחייו הפרטיים של הברזילאי.
“מי שמכיר אותי יודע מי אני וזה מה שחשוב”, אמר ניימאר. “ולאלה שלא מכירים אותי ורק אומרים עליי דברים רעים, אני מקווה שהם יראו את הדוקו ואולי הם ישנו את דעתם עליי, אני מקווה שהם ילמדו לאהוב אותי, אפילו קצת”, הוסיף הברזילאי.
על שם הסדרה אמר ניימאר: “החיים שלי תמיד היו כאוס ולכן זה השם של הסדרה. נולדתי בטעות עבור ההורים שלי וזה עשה כאוס בחיים שלהם. אחרי זה כשהפכתי להיות כדורגלן, כמובן שהיו לי לא מעט רגעים נהדרים, אבל בכל זאת היה הרבה בלגן בחיים שלי. היו לי הרבה בעיות, אבל הדברים הסתדרו לי כמו שצריך ואני אסיר תודה על כך”.
2 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
ניימאר
(רויטרס)
הברזילאי דיבר גם על כוחו המנטלי כיום: “אתה חייב שהראש שלך יהיה מפוקס אחרת יהיו לך הרבה בעיות. היום אני אדם חזק, לא רק פיזית אלא גם בראש. הייתי צריך להתמודד עם הרבה לחץ בחיים בגלל מי שאני, בגלל איפה ששיחקתי, בגלל שאני ברזילאי ובגלל עוד דברים. הייתי צריך לעבוד מאוד קשה כדי להיות חזק בראש. אני מרוכז מאוד בבריאות הנפשית שלי”.