3 צפייה בגלריה
רשימה ארוכה. ורנר, דיבאלה ואובמיאנג
רשימה ארוכה. ורנר, דיבאלה ואובמיאנג
רשימה ארוכה. ורנר, דיבאלה ואובמיאנג
(רויטרס)
זה לא סוד שברצלונה ממשיכה לנסות להתחזק - בעיקר בהתקפה, אבל לא רק - גם אם היא צריכה להתמודד עם תקציב רכש מוגבל מאוד. עם ז'ואן לאפורטה שהיה הנשיא גם בתקופה המצליחה ביותר בתולדות המועדון ולנוכח הפרוייקט המתגבש של צ'אבי, בארסה חזרה להיות יעד אטרקטיבי עבור לא מעט סוכנים ושחקנים שהוצעו לקטלונים - לחלון ההעברות הנוכחי ולקיץ.
בעיתון 'מונדו דפורטיבו' דווח היום (רביעי) על לא מעט כאלה וזאת אחרי שנפלה, לפחות בינתיים, עסקת אלבארו מוראטה. אדינסון קבאני שרצה מאוד לשחק בבארסה, היה אופציה ממשית עד שראלף ראנגניק הגיע למנצ'סטר יונייטד וסגר את הדלת עבורו כשלפני כן היו על הפרק גם טימו ורנר, פייר אמריק אובמיאנג שהודח מסרט הקפטן בארסנל וחברו לקבוצה, אלכסנדר לקאזט. גם פטריק שיק הוצע לבארסה.
חלוצי ארסנל ירדו מסדר היום בינתיים בשל עלויות גבוהות, אבל הם לא היו היחידים שקושרו לבארסה. גם שחקנים בפרופיל נמוך יותר היו על הפרק כמו סדריק בקאמבו, אוסקר הברזילאי, דיבוק אוריגי, ארתור קבראל מבאזל ודייגו קוסטה, שסיים את חוזהו באתלטיקו מיניירו לאחרונה.
3 צפייה בגלריה
עשוי להתאחד עם ראנגניק. טימו ורנר
עשוי להתאחד עם ראנגניק. טימו ורנר
עשוי להתאחד עם ראנגניק. טימו ורנר
(רויטרס)
שמות גדולים אף יותר עולים על הפרק לקראת הקיץ, אז בארסה מתכננת רכש משמעותי להתקפה וכמובן בסכומים הרבה יותר גבוהים מאשר תוציא בינואר. אז במי מדובר? פאולו דיבאלה שלא יאריך חוזה ביובנטוס ודושאן ולאחוביץ' שסומן כאלטרנטיבה לארלינג הולאנד.
כבר התקיימה פגישה עם סוכנו של הנורבגי, מינו ראיולה, שמייצג גם את נוסייר מזראווי שיסיים את חוזהו בקיץ. גם פרנק קסי שיהפוך לשחקן חופשי בסיום העונה, הוזכר אחרי שנוצר קשר בין הצדדים באוקטובר. שחקנים נוספים שהוזכרו בהקשר של בארסה הם אנטוניו רודיגר, חאכים זייך, פדריקו ברנרדסקי ואלכס טלס.
3 צפייה בגלריה
דושאן ולאחוביץ'
דושאן ולאחוביץ'
דושאן ולאחוביץ'
(רויטרס)
ומה קורה בגזרת אוסמן דמבלה? בארסה דורשת ממנו ומסוכנו, מוסא סיסוקו, לקבל תשובה חד משמעית במהלך היום - האם הוא מקבל את הצעת החוזה או לא כשהיא לא מוכנה להיכנס למו"מ. הקטלונים מאסו לחלוטין בסאגה ובעיתון 'ספורט' אף נכתב היום בכותרת: "די כבר!". בבארסה רוצים לקבל תשובה עוד לפני המשחק מול אתלטיק בילבאו בגביע מחר, מה שרומז אולי שהצרפתי עלול שלא לשחק למרות שהוא כשיר. ראשי המועדון בעד לשלוח את דמבלה ליציע אם לא יאריך את חוזהו, בעוד שצ'אבי מעדיף שישחק עד סוף החוזה.