1 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד
(רויטרס)
המעבר הגדול של הקיץ בדרך. ארלינג הולאנד קיבל בתקופה האחרונה מספר רב של הצעות ממועדוני פאר, אך לפי ‘ספורט’ דבר אחד בטוח – חלוץ דורטמונד מעוניין לשחק בספרד. המועדון הגרמני ביקש מהכוכב להחליט בהקדם בנוגע לעתידו, כאשר לפי הדיווח בכלי התקשורת הקטלוני, הנורבגי יבשר לשוורצגלבן בפברואר על רצונו לעזוב.
במקביל, אחרי שהולאנד עצמו טען שהקבוצה ביקשה ממנו לקבל החלטה בהקדם, מנכ”ל דורטמונד, האנס יואכים ואצקה, הגיב: “להגיד שנתנו לו אולטימטום זה בולשיט, הופתענו מההצהרה שלו כי עדיין לא דיברנו איתו, אין דדליין, אבל אם נאבד אותו נצטרך לחפש חלוץ אחר בשוק”.
למרות שדורטמונד מוכנה לשלם לחלוץ הצעיר שכר עתק, הוא מבין שזה הזמן לאתגר הבא, כאשר הוא מעוניין להפוך לאחד משלושת השחקנים הטובים בעולם ולזכות בתארים. הוא ינתח את כל ההצעות, אך אלו מריאל מדריד וברצלונה מעניינות אותו הכי הרבה, כאשר האחרונה נפגשה עם סביבתו במספר מקרים.
למרות הקושי הכלכלי שלה, ברצלונה הבהירה לסוכן של הולאנד, מינו ראיולה, שיש לה את היכולת להתחרות בשאר ההצעות, כאשר בניגוד לריאל, הקטלונים הבטיחו לנורבגי שהוא יהיה הכוכב הגדול ביותר בקבוצה ושהפרויקט ייבנה סביבו. במרץ, הקבוצה של צ’אבי תדע סופית האם תהיה לה את היכולת להחתים את הולאנד בקיץ 2022.
איך החלון ישפיע על המאבקים באנגליה?