3 צפייה בגלריה
זינדין זידאן
זינדין זידאן
זינדין זידאן
(רויטרס)
אחד המאמנים הנחשקים ביותר בעולם הכדורגל הוא ללא ספק זינדין זידאן. הצרפתי, שהוביל את ריאל מדריד לשלוש זכיות בליגת האלופות, עזב את המועדון הלבן בתום העונה שעברה אחרי שלא הצליח לזכות אשתקד באף תואר עם הקבוצה לראשונה מאז 2010, ומאז הוא נמצא בחופשה.
הרבה מאוד דיבורים היו סביב האפשרות של מינויו לנבחרת צרפת אחרי שדידייה דשאן יעזוב, אך עכשיו זה כבר ברור – אין מנוס מכך שזידאן יעמוד על הקווים של פאריס סן ז’רמן. המועדון מעיר האורות שואף לזכות בצ’מפיונס וגם שם יודעים שהמאמן הוא האיש המתאים ביותר לשם כך.
ב’מארקה’ הספרדי עשו סדר בדברים וטענו כי ההצעה של המועדון מעיר האורות לזידאן כבר קיימת, ובחדר ההלבשה של פ.ס.ז’ השחקנים בעדו וכבר מוכנים לנוכחות של כוכב העבר החל מעונת 2022/23. זידאן עומד לבצע ארגון מחדש בפאריס. במועדון כבר נערכים לעזיבתו הצפויה של אמבפה ולצורך להתאים את הקבוצה למציאות הכלכלית של הכדורגל היום.
3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה וזינדין זידאן
קיליאן אמבפה וזינדין זידאן
קיליאן אמבפה וזינדין זידאן
(רויטרס)
אחת הבעיות הגדולות של הפריסאים בשנים האחרונות ובעיקר בעונה האחרונה מאז הגעתם של מסי וראמוס, היא האגו בין השחקנים, הבעיות והמתיחות שנוצרות ביניהם על בסיס יומיומי, דבר שבסופו של דבר מחלחל גם למגרש הכדורגל ומפריע לקבוצה מבחינה מקצועית.
כבר אחרי ההגרלה שזימנה לפאריס סן ז’רמן את ריאל מדריד, עלו דיווחים שהקבוצה מעוניינת להחזיר את זידאן, אך בסופו של דבר הוחלט להישאר עם המאמן הנוכחי מאוריציו פוצ’טינו.
3 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס וזינדין זידאן, יחברו בקרוב?
סרחיו ראמוס וזינדין זידאן, יחברו בקרוב?
סרחיו ראמוס וזינדין זידאן, יחברו בקרוב?
(La Liga)
גם העובדה שמנצ’סטר יונייטד רצתה את המאמן הארגנטינאי החזירה לכותרות את האפשרות שזידאן יחתום בפאריס כבר במהלך העונה הנוכחית, אך הצדדים הגיעו לסיכום כי פוצ’טינו ימשיך עד סוף הקמפיין וינסה להצעיד את המועדון לזכייה היסטורית בליגת האלופות, כשהכוונה היא לפתוח עם זידאן דף חדש לגמרי ולתת לו לעבוד ולבנות את הקבוצה לקראת העונה הבאה.
אבל לא הכל ורוד. כידוע, זידאן גדל בעיר מארסיי, היריבה הגדולה ביותר של פ.ס.ז’, כך שהצרפתי יודע שהגעתו לפארק דה פראנס לא תעבור חלק. בנוסף, עזיבתו הצפויה של אמבפה והעובדה כי מסי לא נכנס לעניינים גורמת לראשי פ.ס.ז’ להבין שהם צריכים להביא עוד כוכב אחד לקבוצה – אבל הפעם על הקווים.