3 צפייה בגלריה
עוז בלייזר
עוז בלייזר
עוז בלייזר
(רויטרס)
מכבי תל אביב תארח הערב (חמישי, 21:05) את אולימפיאקוס במה שיהיה משחקה הראשון של הקבוצה מאז משחק החוץ מול בני הרצליה. הצהובים יערכו כאמור את משחקם הראשון מאז גל הקורונה הנוכחי שפקד אותם, בעוד שהאדומים של יורגוס ברצוקאס כבר הספיקו לחזור ולשחק לאחר שהקבוצה בעצמה נאלצה לדחות מספר משחקים מאומתים רבים בסגל הקבוצה. לרשותו של ברצוקאס יעמוד סגל מלא, בעוד שהופעת הבכורה של קיירי תומאס במדי אלופת המדינה, אחרי שעבר רק אתמול את הבדיקות הרפואיות, תאלץ להידחות.
הצהובים יעלו למשחק עם המדים הלבנים לציון 90 שנה להיווסדה, כאשר יהיה זה גם משחק הבית הראשון שלהם ב-2022 והראשון מזה 25 ימים. בנוסף, במהלך המשחק ייערך טקס הכנסתם של יהושע רוזין ורלף קליין להיכל המכבים.
חזרה למשחק שישוחק ומי שלא יירשם, כלומר קיירי תומאס, השחקן יירשם בשלב התחלתי רק למשחקי היורוליג של הקבוצה, ובשלב מאוחר יותר הוא אמור כבר להירשם לליגת העל בתור חילוף, וכשיקרה הדבר יהיה זה על חשבונו של קמרון טיילור. המשמעות היא שג'יימס נאנלי יישאר בקבוצה. כזכור, העונה אפשר לרשום שמונה זרים ולבצע שני חילופים. קבוצתו של יאניס ספרופולוס כבר רשמה שמונה ותומאס לכשיירשם כאמור, יירשם במקומו של טיילור.
3 צפייה בגלריה
ג'יימס נאנלי
ג'יימס נאנלי
ג'יימס נאנלי
(איציק בלניצקי)
קינן אוואנס אמר לקראת המשחק: “אני חושב שהיה לנו שבוע אימונים מצוין. כולם חזרו מהקורונה ואני מרגיש שאיך שעבדנו ישתלם לנו. קשה לחזור לכזה מצב, אבל המאמן עשה עבודה מצוינת להטמיע אצלנו תחושת דחיפות לקראת המשחק. אנחנו עושים את המיטב כדי להתכונן בהתאם לכך שלא היו לנו משחקים לאחרונה כמו לאולימפיאקוס. עצירת המשחקים עזרה לחבר'ה להתרענן, לחזור ליסודות ולעבוד על הפרטים הקטנים באימונים בלי לעסוק רק בסקאוטינג לקראת היריבה הבאה".
3 צפייה בגלריה
קינן אוואנס
קינן אוואנס
קינן אוואנס
(לילך וויס)
עוז בלייזר סיפר גם הוא לקראת ההתמודדות: “לא פשוט לחזור לעומס כזה, אני מקווה שנתמודד עם זה כמו שצריך, הודה עוז בלייזר. הייתי שבוע בבידוד וחזרנו לאט לאט, הצוות המקצועי והצוות הרפואי שמו לב שנחזור כמו שצריך ונהיה מוכנים. במצב כזה אם אתה חוזר לא נכון יש סכנה לפציעות, אז הם עשו כאן עבודה מצוינת איתנו. החבר'ה שהתאמנו עבדו טוב. נצטרך את כולם. בלו"ז כזה צריך שכולם יתעלו ויתרמו מה שהם יכולים”.
בלייזר הוסיף: “אולימפיאקוס קבוצה מצוינת, במיוחד התקפית. יש להם הרבה מאוד כלים והם משחקים בשטף טוב. נצטרך להיות אגרסיביים, במיוחד בצד ההגנתי. גם מבחינה התקפית נצטרך להיות אגרסיביים ולתקוף את הטבעת בחדירות וקליעות. אני מקווה שנחזור סוף סוף למסלול של ניצחונות כאן בבית ונצא לדרך חדשה. אנחנו מדברים בינינו על לקחת את זה לצד החיובי, הפסקה מהתקופה הפחות טובה והעמוסה שהייתה לנו, ולנצל את האימונים הטובים שעשינו כדי לצאת לדרך חדשה”.