3 צפייה בגלריה
שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים
(רויטרס)
אינטר כמעט ראתה הערב (רביעי) את חלומות הדאבל מתפרקים לה מול הפנים, אך שער דרמטי של אנדראה ראנוקיה בדקה ה-91 כפה הארכה, וסטפאנו סנסי המחליף כבש בדקה ה-104 וקבע 2:3 אדיר לאלופה על אמפולי, כל הדרך לשלב רבע גמר הגביע האיטלקי שם תפגוש את המנצחת בין רומא ללצ’ה. בנוסף, ססואולו גברה 0:1 על קליארי והעפילה גם היא לשלב הבא שם מצפה לה מפגש קשה במיוחד מול יובנטוס.

אינטר – אמפולי 2:3

האלופה הגיעה בידיעה שיש לה סיכוי ממשי לזכות בדאבל כשהיא מציגה העונה את היכולת הטובה ביותר באיטליה. כבר בדקה החמישית, אנחל קוראה נפצע ומירר בבכי כשהוא יורד לחדרי ההלבשה מלווה בחבריו שמנחמים אותו. אלכסיס סאנצ'ס נכנס במקומו ושמונה דקות מאוחר יותר, דומפריס הגביה כדור טוב לרחבה, וסאנצ’ס כבש את השער הראשון במשחק עם נגיחה יפה לרשת שקבעה את תוצאת המחצית.
3 צפייה בגלריה
שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים
(רויטרס)
אמפולי ממש לא התכוונה להרים ידיים ובדקה ה-62 נדים בייראמי השווה את התוצאה. בדקה ה-76, אינטר נכנסה להלם מוחלט. קרוטונה נגח בעוצמה למשקוף, הכדור חזר אל רגלו של השוער אנדרי ראדו שפגע בו וכבש שער עצמי. אינטר לחצה בכל הכוח במטרה להשוות ולכל הפחות לכפות הארכה ולמזלה הגדול, בדקה ה-91 היא אכן עשתה זאת – אנדראה ראנוקיה קיבל כדור מאדין דז’קו המחליף, בעט מקצה הרחבה בחצי מספרת לרשת ושלח את הקבוצות להארכה עם שער יוצא מן הכלל. בדקה הרביעית להארכה, סטפאנו סנסי עלה כמחליף ועשר דקות מאוחר יותר, סנסי שחרר בעיטה נפלאה מקצה הרחבה לרשת. על זה נאמר – חילוף מנצח. בסופו של דבר אחרי הרבה דפיקות לב, אינטר עלתה לשלב רבע הגמר, שם תפגוש את המנצחת במשחק בין רומא ללצ’ה.

ססואולו – קליארי 0:1

בסרייה א’ הדברים הולכים בצורה קצת פחות חלקה עבור ססואולו, שנכנעה במחזור האחרון 4:2 להלאס ורונה, אלא שדווקא בגביע החבורה של אלסיו דיוניסי עושה חיל והערב (רביעי) גברה 0:1 על קליארי בדרך לרבע הגמר, שם מצפה לה מפגש מול יובנטוס. אבדו חארווי המרוקאי כבש כבר בדקה ה-18 את שער הניצחון עבור הירוקים-שחורים, שהיו מסוכנים יותר לאורך רוב שלבי ההתמודדות. קליארי מצידה תתפנה למשימה האמיתית שלה, שהיא לשרוד עונה נוספת בסרייה א’, כשהיא במקום ה-18, שתי נקודות מתחת לקו האדום.
3 צפייה בגלריה
שחקני ססואולו חוגגים
שחקני ססואולו חוגגים
שחקני ססואולו חוגגים
(רויטרס)