1 צפייה בגלריה
רוביניו
רוביניו
רוביניו
(רויטרס)
שנתיים חלפו מאז הרשיע בית המשפט במילאנו את רוביניו באונס וגזר עליו 9 שנות מאסר. הברזילאי טען לחפותו וערער על העונש שקיבל, אך היום (רביעי) החליט בית המשפט שלא לקבל את ערעורו של אקס ריאל מדריד, מנצ’סטר סיטי ומילאן, ובכך הוא ירצה בסופו של דבר את גזר הדין.
כזכור, בשנת 2013, כששיחק רוביניו במילאן, התלוננה צעירה אלבנית בת 23 כי בעת חגיגות יום הולדתה במועדון בעיר, החלוץ, שנכח במקום, אנס אותה. הדיון בסוגייה נמשך כ-7 שנים עד שבדצמבר 2020 הכריע בית המשפט בבירת האופנה כי טענתה של הבחורה נכונה, וגזר על אקס הקבוצה המקומית 9 שנות מאסר. רוביניו, שרשם 100 הופעות בנבחרת ברזיל והיה שותף לזכייה של הסלסאו בקופה אמריקה ב-2007, צפוי לרצות את עונש המאסר.
הברזילאי בן ה-37 שיחק במילאן עד 2015, אז עבר לכסף הגדול של סין וחתם בגוואנג’ו אברגנדה. לאחר מכן החליט לחזור למולדתו וחתם באתלטיקו מיניירו, אך מהר מאוד חזר לכדורגל האירופאי והגיע לליגה הטורקית שם בילה 4 שנים. 73 הופעות בהן הרשית 16 פעמים הספיקו לו כדי לחזור לברזיל ולסגור מעגל ולשוב לקבוצת נעוריו, סאנטוס.
רצה הגורל ובשל הדיון המשפטי לא הספיק החלוץ לשחק ולו משחק בודד במדי הקבוצה בה פרץ. המשחק האחרון בו לקח חלק היה ביולי 2020 במפגש בין איסטנבול בשאקשהיר לבין קאייסספור במסגרת הליגה הטורקית. כאמור השחקן עדין לא הודיע רשמית על פרישה ונמצאה כעת ללא קבוצה.
5 השערים הגדולים מהמחזור ה-22 באיטליה