3 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(חגי מיכאלי)
הישג מרשים מאוד להפועל חולון. הקבוצה של גיא גודס עמדה במשימה הגדולה שלה הערב (רביעי) וניצחה 68:74 את בשיקטאש הטורקית בדרך לשלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב”א. חולון תהיה בבית עם לודביגסבורג הגרמנית, גלאטסראיי הטורקית והמנצחת בין דיז’ון הצרפתית לריגה הלטבית (0:1 לצרפתים כעת בפליי-אין). חולוניה תפתח עם שני משחקי חוץ רצופים.
גודס אמר בסיום: “מה עובר בראש? שהשבוע הזה נגמר חיובי עם שלושה ניצחונות נוקאאוט. אני תשוש, יכול להיות שאבקש חופש של כמה ימים. לא קל להגיע לשבוע משחקים כזה כשלכל משחק יש משמעות. זה התחיל בטורקיה, גביע ושוב משחק. מאמץ קבוצתי אדיר של כולם, הקהל שהגיע ביום קר עם קורונה ואנשים בבית אבל בא לדחוף את הקבוצה. שחקנים משחקים הרבה דקות ונכנסנו לבעיית עבירות מהר מאוד, אבל מלחמה של כולם”.
3 צפייה בגלריה
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
כריס ג'ונסון
(חגי מיכאלי)
המאמן המשיך: “אופי, מחויבות וניסיון שזה משהו שהולך ביחד, זה מה שהביא את הניצחון ואני שמח שחזר החיוך לשחקנים כי הם עושים את העבודה על המגרש. אמרתי שצריך לעצור אותם על 66 נקודות, ההגנה עשתה את המשחק היום. אדם סמית’ נתן משחק אדיר, 20 נקודות, עשה את הדברים שבשבילם חולון הביאה אותו ונתן לג’ו רגלאנד מנוחה כי לבד הוא לא יכול. כל מי שהיה על המגרש נתן את כל כולו”.
על המשחק הקרוב מול גלבוע/גליל: “אין לנו הרבה זמן לנוח ולחשוב, אני רוצה לנוח היום ובשישי לחזור להתאמן. הכל רץ, השבוע הזה היה מעייף, אני כבר התקררתי מהצרחות ומה שמסביב, ננוח ובשישי נחזור להתאמן וניסע לגליל כדי לנצח”.
אדם סמית’ הוסיף: “זו הייתה עבודה קבוצתית. להגיע לטופ 16 עם אנרגיות כאלה זה מדהים. כולם רעבים וכולם עבדו. עבדנו טוב תחת לחץ. כולם תומכים בי מהרגע שהגעתי, נתנו לי ביטחון וזה לוקח זמן להסתגר לקבוצה חדשה אבל הם עזרו לי”.
3 צפייה בגלריה
אדם סמית'
אדם סמית'
אדם סמית'
(חגי מיכאלי)