1 צפייה בגלריה
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים
(ראובן שוורץ)
בבית״ר ירושלים כועסים מאוד על העונש שספגה הקבוצה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל - משחק רדיוס ללא קהל מול נוף הגליל. בכוונת המועדון להגיש ערעור על ההחלטה.
גורם בבית״ר אמר: ״זה מראה שוב ושוב על ניתוק גדול ממה שמתרחש. הכל פה סוער במועדון, נאבקים על כל שקל, ומרגישים שכל העולם נגדנו. נשאר לנו את הקהל שלנו וגם זה לקחו. איזו קבוצה נלחמת יותר מאיתנו באופן שיטתי באלימות במגרשים? שבית הדין ימצא גם פתרון איך לשלם את המשכורות של העובדים.
זאת עוד פעם חזרה ללופ של הענישה המגוחכת. אנחנו נלך על זה בכל הכוח ונילחם. שחקנים שלנו חטפו בקבוקים בעבר, אוהדים זרקו מתכות ולא סגרו מגרשים לקהל. זה חוסר מידתיות משווע. איפה כל האנשים שמדברים על הצלת המוצר? משחק בלי קהל יעזור?״.
בצוות במקצועי מחכים לחזרתו לארץ של החלוץ הגנאי ריצ’מונד בואצ׳י שנבחרתו סיימה את דרכה באליפות אפריקה. אוראל דגני חזר לאימונים קלים בבית וגן והוא עדיין לא הצליח להשלים אימון מלא ובקבוצה מקווים שהוא יהיה כשיר למשחק ביום שני מול הפועל תל אביב.
על פי הערכות של גורמים בבית וגן, אחרי המשחק מול הפועל תל אביב צפויים בבית״ר להתחיל בהוצאה לפועל של תוכנית ההבראה למועדון וזה אומר שחרור שחקנים, מכירת שחקנים, קיצוץ בשכר השחקנים ועובדי המועדון, כל זאת במידה ולא יופקדו בימים הקרובים דמי רצינות מאלו שהתעניינו ומתעניינים ברכישת הקבוצה.