1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(האתר הרשמי של פ.ס.וו איינדהובן)
יותר מחודשיים חלפו מאז הפעם האחרונה שערן זהבי שיחק במדי פ.ס.וו איינדהובן ואולי הערב (חמישי, 19:45) הוא יערוך את הקאמבק. הקבוצה תארח באצטדיון פיליפס את טלסטאר מליגת המשנה בשמינית הגמר וייתכן שזהבי ישחק לראשונה מאז הפציעה כשיתחיל את ההתמודדות על ספסל קבוצתו ויקווה להזדמנות בהמשך המשחק.
הישראלי נעדר מאז משחק הליגה מול פורטונה סיטארד ב-7 בנובמבר למשך 74 ימים עקב פציעה בברכו והחמיץ את שבעת המחזורים האחרונים, כמו גם משחק גביע מול אותה פורטונה סיטארד בחודש שעבר. העונה ערך זהבי 23 הופעות שבהן כבש שמונה שערים ובישל עוד שבעה, מה שכינו בתקשורת ההולנדית כ"תסמונת ממפיס" - הנטייה להפוך מסקורר למבשל, כמו שקרה לישראלי בהשוואה לעונה שעברה וכמו שקרה לאקס איינדהובן, ממפיס דפאיי, בעבר.
בכל אופן, זהבי כבר חזר לאימונים וקרוב מאוד לשוב לדשא - ובטיימינג מצוין מבחינת איינדהובן. כשהמאמן רוג'ר שמידט נשאל לקראת המשחק מול טלסטאר האם יעלה את ההרכב הרגיל, הוא השיב: “אין לנו דבר דבר כזה”. הסיבה היא שקרלוס ויניסיוס, מחליפו של זהבי בתקופה האחרונה, מתמודד עם פציעה בעצמו ולא שיחק מול כרונינגן בליגה.
הניצחון ההוא, 0:1, היה המשחק היחיד של איינדהובן מתחילת 2022 והיא רוצה להיכנס לקצב. בנוסף לליגה ולגביע, בעוד פחודש מחודש זהבי וחבריו ישחקו בקונפרנס ליג ויפגשו את האקסית שלו, מכבי ת"א, כשהמשחק הראשון ייערך ב-17 בפברואר בהולנד.