1 צפייה בגלריה
סטפן מלול
סטפן מלול
סטפן מלול
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)
סטפן מלול, מי שרוצה לרכוש את בית"ר ירושלים כאשר שמו נחשף לראשונה ב-ONE, טוען כי: "קבלתי ביממה האחרונה איומים, מנסים לסחוט אותי אם ארכוש את הקבוצה. מאיימים שיפגעו בבנות שלי. קבלתי 47 שיחות, 99% ממספרים חסויים, חלקם דוברי צרפתית. הגשתי תלונה במשטרת צרפת, אנשים השתגעו פה".
עוד מוסיף מלול: "עושים פה אצלכם היסטריה ממיליון הדולר שאני צריך לשים. זה כולה כסף בנאמנות שאם אני לא רוכש את בית"ר הוא חוזר אליי. אין לזה משמעות. לפי החוזה אני יכול להעביר אותו עד ליום ראשון, אבל אני מקווה מאוד שעד היום בערב דברים יתקדמו בצורה חיובית מבחינת הרכישה. אם לא הייתי רציני, אז לא הייתי מתעסק בכך, לא הייתי לוקח חברה שתבצע לי בדיקה נאותות וכל מה שצריך".
עוד מוסיף מלול: "אני מבין שבית"ר צריכה כסף כעת, כדי למנוע מהקבוצה ירידת ליגה. אלי אוחנה לא יכול לעשות כלום בלי כסף, אולי לזכות בטוטו. אני יודע שהוא עושה מה שאפשר, אבל בלי כסף הוא לא יכול להצליח. אני יודע שאוחנה מסיים את החוזה שלו בעוד מספר חודשים, אני מחפש מישהו מקצועי שינהל את הדברים".
אגב, אחרי שכתבנו שהכסף שיש למלול מוערך בכ-30-40 מיליון אירו, הוא אמר על כך: "יש לי הרבה יותר כסף, אבל לא כל הכסף שלי בצרפת. אני לא מבין מדוע החוקר (משה בולר, שערך חקירה לגבי מלול, ג.ל.) שחקר את השייח', נכנס לעניינים שלי. אנשים לא יודעים בדיוק מה יש לי".