2 צפייה בגלריה
אובידיו חובאן חוגג
אובידיו חובאן חוגג
אובידיו חובאן חוגג
(מרטין גוטדאמק)
אובידיו הובאן, אחד הזרים שהתחברו בצורה הכי יוצאת דופן בהפועל באר שבע, הודיע היום בכלי התקשורת ברומניה על פרישה מכדורגל. הובאן עדיין מחזיק בחוזה בקבוצת קלוז', במדיה זכה בארבע אליפויות אחרי שתי אליפויות בבאר שבע, כך שהוא יעמוד לרשות הצוות המקצועי וישולב רק במידות הצורך.
הובאן בן ה-39, הכריז בראיון כי הוא הולך להיות מאמן כדורגל או מנהל מקצועי, כאשר בהפועל באר שבע כבר שוחחו איתו בעבר על אפשרות חזרה למועדון. "אובידיו זה נכס לכל מועדון כדורגל, זה יהיה מרגש מאוד לאחד כוחות מחדש. ימים יגידו", אמר גורם במועדון. השחקן עצמו אמר בריאיון נרחב שהעניק ברומניה: “הדלת שלי פתוחה בפני הפועל ב”ש וקלוז’”.
בריאיון שסיפק, הובאן נשאל על הרגע הכי גדול בקריירה שלו וציין שניים: “יש שני תארים שהיו מאוד משמעותיים עבורו. הראשון היה הגביע הרומני בו זכיתי עם פטרולול שאחריו גם הגעתי לנבחרת, אבל השני זו האליפות הראשונה שבה זכיתי בישראל עם הפועל באר שבע. כתבתי שם את ההיסטוריה”.
2 צפייה בגלריה
אובידיו חובאן
אובידיו חובאן
אובידיו חובאן
(אחמד מוררה)
הובאן הגיע להפועל באר שבע בעונת 2014/15, עוד תחת אלישע לוי, ותחת ברק בכר היה שותף לשתי האליפויות הראשונות של המועדון מתוך הרצף שנגמר בשלוש. הקשר, שרשם 30 הופעות ושער אחד במדי נבחרת רומניה, שיחק 114 משחקים במדי הקבוצה מבירת הנגב, בהם כבש עשרה שערים ובישל עוד שבעה.