1 צפייה בגלריה
הכותרת הסאטירית על ג'וקוביץ'
הכותרת הסאטירית על ג'וקוביץ'
הכותרת הסאטירית על ג'וקוביץ'
(צילום מסך)
גם אחרי שלא התאפשר לו להשתתף באליפות אוסטרליה וגירושו מהמדינה, נובאק ג'וקוביץ' ממשיך לככב מחוץ למגרש. אז מה הפעם? אתר סאטירי ספרדי, 'אל מונדו טודיי', התבדח על חשבונו של הסרבי וסאגת הוויזה שבוטלה ועלתה לו בגראנד סלאם הראשון של השנה עקב סירובו להתחסן לקורונה.
"טניסאי לא ידוע עם משקפיים ושפם בשם יסבאק ג'וקוביסקו הגיע לאוסטרליה להשתתף בטורניר", נכתב בכותרת הסאטירית של הכתבה, אליה צורפה תמונתו של, ובכן, ג'וקוביץ' עצמו בגירסא ממושקפת ומשופמת.
וזה מה שמופיע בהמשך הטקסט: "כשהוא מתלונן על הכאבים בידו השמאלית שנגרמו בגלל החיסון השלישי וכשהוא בטוח ביכולתו להפתיע את העולם, טניסאי לא ידוע עם משקפיים ושפם בשם יסבאק ג'וקוביסקו נחת באוסטרליה הבוקר כדי להשתתף בטורניר במטרה 'להראות שג'וקוביץ', שהוא לא אני, הוא לא הטניסאי היחיד הטוב בעולם בגלל שגם אני פה, ואני לא הוא'".
לאחר מכן מצוטטים "מארגני הטורניר" כשהם אומרים: "אנחנו לא יודעים מי האדם המחוסן הזה שהוא לא ג'וקוביץ', אבל אנחנו מחכים לראות איך הוא ישחק". בהמשך נכתב: "הממשלה האוסטרלית מסרה שג'וקוביסקו הוא דוגמא לאחריות ומחויבות לחוקים כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה.
"כשנשאל על ידי עיתונאים האם המטרה שלו היא לתפוס את מקומו של ג'וקוביץ' כטניסאי הטוב בעולם, ג'וקוביסקו חשב לכמה רגעים ואז ענה: 'לא...כלומר, כן, אני רוצה לזכות בטורניר, אבל הוא תמיד יהיה הטוב ביותר. אף אחד לא יכול לקחת את זה ממנו, הוא הטוב ביותר. אף אחד לא יכול, אפילו לא אני, ואני לא הוא', הוסיף הטניסאי כשהוא משפשף את היד".