1 צפייה בגלריה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
אוסמן דמבלה
(האתר הרשמי של ברצלונה)
בצל הדיווחים הרבים על הפיצוץ בינו לבין הנהלת ברצלונה והשמועות על מכירתו הקרובה, אוסמן דמבלה, הקיצוני הצרפתי של הקטלונים, פרסם היום (חמישי) פוסט נוקב באינסטגרם והשתלח בתקשורת ובהנהלת הקבוצה.
דמבלה כתב: “שלום לכולם. עברו ארבע שנים מאז שהפסקתי לקרוא דברים עלי מבלי לנסות להצדיק את עצמי. השקרים עלי מופצים כבר ארבע שנים. במשך ארבע שנים אנשים מדברים בשמי, שיקרו בלי בושה עם מטרה אחת: כוונה לפגוע בי. במשך ארבע שנים נצמדתי אל הקו שלי לא לנסות להצדיק את עצמי. האם זו הייתה טעות? בוודאות. מהיום זה נגמר".
“החל מהיום אענה בכנות, בשקיפות ולא אכנע לסחיטה. אני בן 24 וכמו לכל גבר גם לי יש פגמים. עברתי רגעים לא פשוטים, פציעות, קורונה, זה השפיע עליי. אל תחשבו שיצאתי מהפרויקט. אל תדברו על כוונות שמעולם לא היו לי. יש לי חוזה, אני מעורב לחלוטין ועומד לרשות המועדון שלי והמאמן שלי. תמיד נתתי הכל עבור חבריי לקבוצה ועבור האוהדים. זה לא הולך להשתנות עכשיו. אני לא מתכוון לוותר. כפי שאתם יודעים יש שיחות על החוזה שנמשכות, אבל תפקיד הסוכן שלי לטפל בזה – התפקיד שלי לשחק כדורגל ולחלוק רגעים עם חבריי לקבוצה והאוהדים, אני מתמקד רק במגרש”.