2 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(ראובן שוורץ)
אם לא יהיה רוכש לבית״ר ירושלים עד לתחילת השבוע הבא, הקבוצה מהבירה תפנה לתוכנית הבראה, כך סוכם בפגישה בין משה חוגג לראשי המועדון. בינתיים, בעוד בקבוצה כבר החלו לעבור לתכנית ב' כאמור, מי שמנהל משא ומתן לרכישת הקבוצה, סטפן מלול, אמר הערב (חמישי) ל-ONE: "אני פועל לפי מה שסוכם. בבית"ר יודעים זאת, וגם מיליון הדולר יעברו לקבוצה".
בסביבת המועדון מי שמטפלים מול מלול על העסקה אמרו על הדברים שהוא פועל לפי המוסכם:"נראה שכן". כמו כן, בבית"ר ומלול גם יודעים שזה הזמן בו הדברים חייבים להיחתך ולא יוכלו להמשך מעבר ליום ראשון הקרוב. למעשה כעת זה המבחן של מלול שאת ההצהרות וההבטחות שלו הוא יתרגם לשפת המעשים והתכל'ס.
נחזור לתוכנית ההבראה. על הפרק: פיטורי כל השחקנים הזרים: קאמסו מארה, רייצ׳מונד בואצ'י, אדווין ג׳אסי, מרקו ינקוביץ' וג’וסואה מחיאס. בנוסף שלושה שחקנים ישראלים יתבקשו למצוא קבוצה אחרת, כאשר הכוונה לישראלים בעלי השכר הגבוה כמו אוראל דגני וירדן שועה. יהיה ניסיון למכור מיידית את אביאל זרגרי.
2 צפייה בגלריה
מיכאל אוחנה וירדן שועה
מיכאל אוחנה וירדן שועה
מיכאל אוחנה וירדן שועה
(עמרי שטיין)
בבית״ר בהלם אך אומרים שללא בעלים חדשים וללא תוכנית ההבראה, בית״ר תגיע לחדלות פרעון. גורם בקבוצה: ״אין לנו ברירה, זה המצב. אם לא יהיה משהו יוצא דופן בימים הקרובים אנחנו נשחרר שחקנים, לוקחים בחשבון ירידת ליגה״. במקביל, השחקנים עשויים לפנות לבקרה, גם ארכון השחקנים צפוי להיכנס לתמונה. כל הזרים לא מתכוונים לוותר על החוזים שלהם וילכו לערכאות משפטיות באופ״א.