1 צפייה בגלריה
שחקניות קריית גת
שחקניות קריית גת
שחקניות קריית גת
(שחר גרוס)
המחזור ה-14 בליגת העל לנשים בכדורגל סיפק מספר משחקים מרתקים במיוחד היום (חמישי) כאשר במוקד האלופה ומחזיקת הטרבל ההיסטורי, מ.ס קריית גת, גברה 2:5 על היריבה הגדולה שלה על התואר העונה ומוליכת הטבלה, מכבי כישרונות חדרה.

מ.ס קרית גת - מכבי כישרונות חדרה 2-5

חדרה הייתה דווקא הראשונה לעלות על לוח התוצאות משער של נטאשה שיראזי כבר בדקה השביעית, אך בהמשך האלופה השתלטה על העניינים כשאליאנה אסתר אנה בירד קבעה שוויון בדקה ה-30. מי שגנבה את ההצגה הייתה פליסיאנו פלאביה ג’יאוואנה שכיכבה עם רביעייה שפירקה את החדרתיות. זה התחיל עם בליץ בדקות 50 ו-51 והמשיך עם שערים נוספים בדקה ה-75 ו-80 שמציבים את קריית גת במקום השני בטבלה עם אותו מספר נקודות של חדרה.

הפועל באר שבע - הפועל רעננה 2-3

החמישית בטבלה, הפועל באר שבע, גברה על רעננה בסיומו של מותחן אדיר. שאניס פוסטר פתחה עבור הקבוצה מבירת הנגב בדקה השביעית, אך בדקה ה-22 ג’יילין כרים קבעה 1:1. צ׳ריטי רובן החזירה את היתרון הדרומי בדקה ה-53, אך בדקה ה-93 שני סירוטה כבשה וקבעה 2:2 דרמטי. יחד עם זאת, ב”ש לא הסתפקה בחלוקת נקודות ובשער ניצחון מדהים בדקה ה-94 של לימאר אליאס, היא יצאה עם כל הקופה.

בנות נתניה - מ.כ רמת השרון 3-1

הקבוצה הכי חלשה בליגה עדיין ללא ניצחון העונה. ערבה שחף העלתה את השרוניות ליתרון מוקדם בדקה החמישית אך דקה לאחר מכן נתניה איזנה משער של ברוק אן ג’נקינס. למרות הניסיון של המארחת לסיים לפחות עם נקודה, היא יצאה בסופו של דבר בידיים ריקות משערים של נועה ביטון (70) ונשמבה רודו (80).
המפגש אסא ת״א להפועל מרמורק נדחה בשל שחקניות מאומתות לקורונה בהפועל מרמורק.